Mitt bidrag med clean 80-tals Vallåkra look http://img16.imageshack.us/img16/8453/5 … opiera.jpg Edit: uppdaterad. Bilen är höjd bak, Har fått ribbgrill,sidoutblås,tonade rutor, plyschklädsel, raggartärningar, huvscoop,taklucka, bakrutejalusi (raggartrapp), vinge, 3 st antenner, gangsterkeps, fartränder o candylack, guldekrar i fälgarna o däckpenna bak, och gula dimljus.
Den får mej att tänka på en projektbil som teknikens värld byggde på 70-talet, eller om det var tidigt 80-tal.. fast det va en rekord kombi ombyggd till Commondore kombi.. som tuvärr är skrotad idag !
Den får mej att tänka på en projektbil som teknikens värld byggde på 70-talet, eller om det var tidigt 80-tal.. fast det va en rekord kombi ombyggd till Commondore kombi.. som tuvärr är skrotad idag !
Insperationen är hämtad just därifrån , där här är grundbilen som jag jobbar med just nu. Det kommer bli andra färger lite andra mönster mm.
JAA!!! Den hade jag en affisch av på väggen! Lääänge sen.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.