Algeroth, det där är bara läskigt... trodde faktiskt att det var en helt annan bil tills jag började detaljgranska och faktiskt hittade ett par små små missar... sjukt bra
Tack för kommentarerna Kul att ni gillade den så mycket. Gör ju jobbet värt det. Hoppas fler gör några riktigt coola bidrag så vi kan få några fler sådana här kommentarstormar
Lacken är mest C&P med en hel del rebrushning för att få det bra. Donatorbilen som jag tog reflektionerna från är en Astin Martin som jag hittade på carwalls.com. Men man kan ta vilken bil som helst, bara den har hyffsat samma vinkel. Sedan gjorde jag linjer för att få bodykittet. Sedan började jag klippa över delar från donatorn till linjerna, och sedan rebrushade jag dem för att få till alla delar, för astin martins ser ju inte ut som Celican Så var en hel del pill med att hitta delar. Sist men inte minst la jag till lite mer skuggor, reflektioner och högdagrar. Skall se om jag kan få satt ihop en tutorial för att göra denna typ av överflyttning. Gjorde ju likadant för min röda Volvo som vi hade ett par rundor tillbaka.
Jag hoppas folk lägger upp fler bidrag. Alla har fram tills Tisdag kväll på sig att göra något riktigt häftigt. Och av erfarenhet vet vi ju att det inte nödvändigtvis är den bäst genomförda bilen som vinnar utan den som folk tycker ser häftigast ut. Bidragen hittils denna rundan är några av de bästa vi haft på MYCKET länge, och hoppas verkligen se fler. JAg tar inte denna rundan för givet, och det bör ingen annan göra heller.
Lycka till alla nu, snälla slå mig
Update: Enligt reglerna kan samma person vinna 3 gånger i rad max.
Samtliga bidrag samlade Var en kul omgång detta. Folk gjorde häftiga chops, och bra bakgrundsbyten. Riktigt nöjd med bidragen. Kul tema. Nu kör vi röstning i 24 timmar. Så deadline imorgon onsdag klockan 19.00!