5063
Sök

Photoshop-tävling

1 944 Inlägg
7 april 2009
min röst går till som dem flesta andra röstat : Algeroth !

du är grym på bildredigering !
mvh Andreas

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

535 Inlägg
7 april 2009
Tycker LotusJPS och Algeroths bilar var finast, men min röst går ändå till B0nd3n, för den var roligast smile

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
7 april 2009
Algeroth

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Braaaap Braaaaaap!!
188 Inlägg
510 Inlägg
7 april 2009
Många fina bidrag som jag nämnde, kul mods också. Men min röst går till LotusJPS. Bra genomfört, bra kvalite och håller sig klockrent till temat. Bra jobbat smile

1 134 Inlägg
7 april 2009
calleman1991 skrev:
LotusJPS

Algeroth skrev:
Många fina bidrag som jag nämnde, kul mods också. Men min röst går till LotusJPS. Bra genomfört, bra kvalite och håller sig klockrent till temat. Bra jobbat smile

Stort tack till er båda, kul att ni tyckte om den smile

Braaaap Braaaaaap!!
188 Inlägg
7 april 2009
Visst står det i reglerna att röstningen ska hålla på i en halvtimma?

547 Inlägg
7 april 2009
Algeroth skrev:
Samtliga bidrag samlade
Var en kul omgång detta. Folk gjorde häftiga chops, och bra bakgrundsbyten. Riktigt nöjd med bidragen. Kul tema. Nu kör vi röstning i 24 timmar. Så deadline imorgon onsdag klockan 19.00!

Lycka till alla!
Mvh

Emil

"What's green, has four legs and could kill you if it fell on you from a tree?"
".....What?"
"A pooltable!"

Braaaap Braaaaaap!!
188 Inlägg
7 april 2009
Ja jag är också läskunnig men i första posten (snubben som starta hela tråden och tävlingen) står det att omröstning ska på gå i en halv timma.
Senast redigerat av calleman1991 (7 april 2009)

510 Inlägg
7 april 2009
Mycket har hänt sen den posten Calleman. Och har varit massa diskussioner om det. Resultatet har lett till att Vinnaren bestämmer alla regler för följande omgång. Även då hur lång röstningen skall vara. Men under all tid jag varit här (sen i höstas någon gång) har röstningen alltid varit minst 20 timmar för att ge alla en chans att rösta. Så därför är det så.
Ha det

Braaaap Braaaaaap!!
188 Inlägg
7 april 2009
Algeroth skrev:
Mycket har hänt sen den posten Calleman. Och har varit massa diskussioner om det. Resultatet har lett till att Vinnaren bestämmer alla regler för följande omgång. Även då hur lång röstningen skall vara. Men under all tid jag varit här (sen i höstas någon gång) har röstningen alltid varit minst 20 timmar för att ge alla en chans att rösta. Så därför är det så.
Ha det

Okej, tack för svaret smile
Senast redigerat av calleman1991 (7 april 2009)

3 714 Inlägg
7 april 2009
Algeroth

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
7 april 2009
Det står mellan 2.
B0nd3n för att den é stört skön, men jag jag håller med de andra moddarna,
om att Algeroth är vinnaren..

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

Svartrök
673 Inlägg
7 april 2009
Algeroth

Jag har fel ibland... men inte ofta

Jonnymoberg
8 april 2009
upp med ny bild nu Algeroth och grattis till ett snyggt bidrag! den här gången var du grym!

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
https://linktr.ee/larsgarage <<<< Mina bilbilder
230 Inlägg
510 Inlägg
8 april 2009
Klockan är över 19.00. Tror inte vi behöver räkna rösterna. Kan nog konstatera att jag vann ändå. Jag tackar oerhört mycket för alla röster smile Kul att nästan alla tykte den var häftigast. Skitkul smile Jag tycker alla gjorde bra ifrån sig under rundan också, och temat var riktigt bra. Tack vare att temat blev så lyckat kommer jag använda samma tema denna rundan.

Tema för denna runda: Utomhus
Tror inte det blir enformigt bara för att vi tar det 2 gånger i rad. Det kan ju innebära så mycket, och alla gjorde som sagt riktigt najs mods förra rundan. Hoppas på samma nu smile

Röstningen börjar måndag klockan 20.00 till Tisdag 19.00.

Ta goood tid på er denna rundan smile Det skall jag göra. Dock! Så är det lite speciellt denna rundan. Eftersom jag vunnit 2 gånger i rad nu, så får jag tekniskt sett inte vinna igen. Det är lite ja... Om jag nu skulle röstas fram till vinnare, så kommer 2an bli den som får lägga upp bild osv istället. Om jag väljer att delta vill såga, vi får se.

Här är bilden. Hoppas allt är klart, annars fråga.
Ha det gott
Mvh

Emil

Länk till högupplöst(1600x1200)

https://www1.garaget.org/gallery/archive/54360/615424_hrnvfi.jpg
Mazda Rx7

terazzi
8 april 2009
Kan ingen göra en brush på den med Veilside D1 Kittet på samt montera volkare och reameya framlycktor och huv i kolfiber?
Hinner inte denna omgången så,snart elmia med så wink

Sök