Ideer är jag bra på, här är några du kan prova:
Tyskstuk (hehe, lär ju se helt loj ut men ändå)
Cab glidare (vit lack, vitt skin, kromfälgar, kromlister)
Ricer (mega vinge och plastigt tjolpaket)
JDM (enkla mods, lite större hål, intercooler, Volk fälgar, carnards och splitters, enkel lack)
Time attack (typ samma som JDM, men mer luftventilering ur huven, gärna en STOR turbo som sticker ut, fälgar med en röd linje

)
DTM (Sök DTM på google och börja copy pastea delar, följt av brush)
StreetCar (skulle vilja se en med plexiglashuv, fet lack och lite så)
Tuner (Blanda Time attack och ricer med öppen motorhuv)
Boxcar (lyft upp bilen och sätt på typ 30 tums chrome!)
Sleeper (Tuner öppen huv, men kassa fälgar (gärna plåtfälgar) och smutsig bil)
American (Stor kompressor ur huven

)
Bild alternativ:
Sätt lite fart på bilen, skicka ut den på en rullande väg (Har redan gjorts denna omgång, och riktigt bra dessutom!)
Lacka om den i en riktigt glansig lack! Kräver massa reflektioner. Typ min celica.
Tänkte dessutom ge lite tips och råd åt folk som redan gjort bidrag. Alla har gjort bra grejer, men alla kan förbättra

Så vi tar det bild för bild som ni lagt in det.
Munkis: Tuff bild, skön känsla men bilen sticker ut lite mycket. Försök lägga i lite mer gul i bilen och kanske klipp ut trädet till höger och lägg det på bilen och sänk opaciteten. Annars bra bild.
BMX: Lite för grön, men bakgrundsbytet är bra. Kanske sänka färgmättnaden lite likså ljuset på bilen.
B0nd3n: häftig bild, vet inte riktigt hur den skall göras bättre. Kanske lite mer jobb med markeringar och reflektioner men den ser ändå riktigt hyffsad ut. Bra jobbat
Sandvik: Riktigt bra gjort. Reflektionerna på huven behöver lite mer jobb egentligen, men det är ett smart jobb du gjort, och allt funkar bra. Dessutom en häftig bild. Tror du ligger bra till i tävlingen
flyingtiger: Har kommenterat din bild lite innan. Tycker den är helt okey, men fronten är lite off, och bilen är i desperat behov av mer reflektioner. Dessutom tror jag bakgrunden är lite off. Men är en häftig bild, och najs donator till motorn
xorox_88: inte mycket att säga. Bilden ser bra ut, men det är detaljer som saknas. Lite reflektioner och liknande. Dessutom kanske spendera lite mer tid med urklippen. Annars helt okey
Forza_740: Du har din stil och du kör med den. Tycker den är skön, men du kanske skall lägga lite mer tid och försöka utvecklas lite. Enkla grejer du kan jobba på är skuggorna. Förstår inte varför den är blå? Dessutom behöver bilen mer reflektioner. Men perspektivet är bra.
Zijaa: Vad kan man säga... du har lyft dig ordentligt denna rundan. Kvaliteen är hög, och bilden är häftig som sjutton. Det jag reagerar på som nämnts innan i tråden är dock det stillaståenda bakdäcket. Vet att du sagt att framdäcket står still, men det ser ut att rulla. Jag tycker du borde sätta snurr på bakdäcket och i med en Stig eller något

Bra jobbat dock!
Bizzan: Du gör bra mods, och du är duktig och skulle kunna göra riktigt snygga chops om du la mer tid på dem. Sett dina mods, och delar av dem är RIKTIGT bra, medan andra ser ut att vara ren (ursäkta franskan) skit! Denna modden har du gjort bra med färgbytet och bakgrundsbytet, men scoopet på sidan behöver mer jobb. Skuggan borde inte se ut så. Den borde vara rakare. Använd pen-tool. Kolla lite bilder på bilar med scoop som referens och kolla min tutorial om skuggor. Tror du kan lira till det
BMW635_Robban: Synd att du inte slutförde ideen. Tror du borde göra ett försök med cab iden. Du verkar vara den enda
Tropp: Häftig bil, men tror du missat hela poängen med Temat. Temat är utomhus och måste portreteras på något sätt, annars kommer bilden inte föras vidare till omröstningen tyvärr.

Tycker bilden är häftig men kolfibret är lite svart, borde vara gråare. Men det är cleant och klart stuk. Riktigt najs. Men fixa en annan bakgrund eller ge oss en bra motivering varför den uppfyller temat.
matte_22: snyggt och cleant och ser bra ut. Reflektionen i huven ser lite fake ut dock, men är ett bra försök. Den borde följa huvens form mer. Du skulle kunna använda pekfingret och smeta ut den lite tror jag. Ser helt okey ut dock. Kanske lite mer färganpassning mot bakgrunden med. Lite mindre mättnad i färgerna.
Neos34: Riktigt bra bild, speciellt om man öppnar upp den. SKulle behöva lite färgkorrning dock. Lite för hög kontrast på bilen som får den att se inkllippt ut. Men överlag riktigt bra. En av mina favoriter denna runda
JonnyMoberg: Svårt att sätta fingret på dig för ibland gör då så jävla bra chops, och ibland är de riktigt dåliga. Denna rundan är det dock det förstnämnda. Men du borde ta bort alla texter, göra fälgarna lite mindre och pilla lite mer med kolfibret på dörren. Kolla photoshopbibeln på digimods hur man kan göra bra kolfiber och pilla lite. Annars riktigt bra, och ännu en av mina favoriter denna runda
LotusJPS: Gillar dig och din chop denna runda för du vågar ta ut svängarna och satsa på något riktigt häftigt och unikt. Jag har själv gjort det i denna tävling ett par gånger och fått mycket kretik. Men det du gör lär du dig JÄVLIGT mycket av och därför tror jag du kommer utvecklas och bli riktigt duktig snart

Gillar dessutom din chop, den är brutal och man ser fortfarande basen i den. Skitbra jobbat!
RacingTobbe: Har redan nämnt detta. Tror du missat tema delen. Hoppas du ser att jag nämnt det och fixar till det, för choppen är häftig. Färgbytet är bra, fronten är bra, och generellt är allt bra. Hoppas bara du snappar upp det med Temat och fixar det.
Överlag riktigt feta chops

Hoppas på att se fler. 2 dagar kvar

Lycka till alla.
Mvh
Emil