Jag har lagt upp 2 bilder jag gjorde under byggets gång. (WIP1 och WIP3) För dem som vill se.

För min del fanns det 5 favoriter:
Sandvik: Riktigt häftig bil, den är smart gjord och kvaliteen är hög. Det ända stora problemet är färgmatchningen som inte är riktigt 100%. Är riktigt nära dock
Zijaa: Modden är cool, skön känsla i hela bilden med riktigt bra bakgrundsbyte. Tyvärr har du en hel del problem med markeringar, vilket jag tycker är lite underligt. Samtliga markeringa (i princip) är kantiga och ojämna. Trodde du hade koll på pen-tool, men behövs lite mer träning där.
JonnyMoberg: Modden är riktigt bra, finns bara 2 problem, och det är fälgarna som är för stora och ser fake ut, och så möjligtvis lite reflektioneri rutorna. Överlag riktigt riktigt bra!
Tropp: Färgmatchningen är riktigt bra, modden är riktigt häftig med allt kolfiber. Bakgrundsbytet är dock inte 100%. Borde varit enkelt för dig att få det att bli exakt hundra med tanke på att det är en Rx7 på donatorn till bakgrunden, men du har inte skevat bakgrunden någonting och därför stämmer inte vinkeln och bilen.
LotusJPS: Häftig för du vågat ta ut svängarna och gjort en häftig bil som fortfarande har grunddragen av en rx7a. Finns lite du kan träna på dock, det rör främst lite brush, och markeringar. Är lite hackigt här och var. Dessutom gillar jag personligen inte "skylten" med ditt "stylingnamn". Du borde tagit bort den tycker jag. Men modden annars är helt okey.
Så vem skall jag välja. Är inte lätt att bara välja en favorit, men:
Min röst går till SandvikSatt länge och valde mellan Sandvik och JonnyMoberg, i slutändan föll det bara på vilken jag tykte hade häftigast design tillsammans med fotorealism. Bra jobbat, och bra jobbat till er alla