Då dommaren ansåg min bild att vara för lik donatorn valde jag att ta bort den. Håller till viss del med, så ingen fara skedd. Hade ingen lust att jobba mer med den, även om kraven ställda av dommaren var rimliga.
Kommer tillbaka nästa runda istället Ha det gott Mvh
Calleman1991, jag vill bara varna dig att inte lägga ut den bilden på några fler choppingforum eller så. Den gjordes av en kille på Digimods, och om du nu har ett konto där (eller på något annat forum för den delen), och försöker posta den där, så kommer du bli bannlyst för alltid för att du "stulit" bakgrunden. Folk tar väldigt illa upp om man tar delar från choppar, och på DM och liknande bannar de allt. Men här är vi som sagt snällare Är bara en varning så att hålla dig borta från Chops som donatorbilder.
De generella volvo formerna är kvar. Men den bilden du la upp är min donator för bilden. C&P rakt igenom. Gjorde hela på en timme Orkade inte vara så jätteseriös denna runda. hehe. Upp till dommaren om det är för mycket. Ha det
Tycker ni har fått till rätt roliga moddar, olika teman. Kul också att det är några nya "moddare" som provar. Ber än en gång om ursäkt för den snurriga starten. Får se om jag är med den gång, har ju knappt tid att läsa tråden :S
Vråldiggar -stoffes- bidrag, en volvo som står parkerad på bakhjulen är riktigt coolt. sitter ju ingen å kör den ju jag dissar det inte nu stoffe, i övrigt va den riktigt riktigt bra... hehe
Fakta:"En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."
Vråldiggar -stoffes- bidrag, en volvo som står parkerad på bakhjulen är riktigt coolt. sitter ju ingen å kör den ju jag dissar det inte nu stoffe, i övrigt va den riktigt riktigt bra... hehe
hehehe fan det hade jag missat får se om jag orkar fixa det men det gör det ju typ inte i någon annans häller hehe