Var en intressant runda för många valde att fokusera helt på bakgrunden och gjorde mycket lite på bilarna. Dessutom var basbilden riktigt lömsk! För vinkeln på bilden är riktigt riktigt svår! Tror inte någon har bilen i rätt vinkel mot bakgrunden, mig inkluderat, den som jag tror är närmast är Robban.
Men vidare till röstningen. Här nedan kommer en lista på mina favoriter.
-Stoffe-: Skön stil på bilen, hyffsat bra relflektioner, men vinkeln mot bakgrunden är inget bra alls

Höger framdäck är nergrävd i marken.
Sandvik: Häftig bild, skön farkänsla, och hyffsade reflektioner (dock lite starka på den vita lacken). Tycker dock att du borde lagt på lite mer motionblur på bilen också. Den är lite för skarp i fotot, samt att bakspoilern är lite sne. Annars helt okey.
Bizzan: Vinkeln på bilen är hyffsad, lite nergrävt höger framhjul, men är samma misstag som nästan alla gjort. Är som sagt basbilden som luras. Lackbytet på bilen är hyffsat. Hade behövts lite mer reflektioner för att smälta in. Plus att ljussättningen är lite fel från studiobilden. Bilskuggan på marken är riktigt bra, men reflektionen är fel. Den borde varit rakt ner. Detta är något jag fått lära mig på DM. Man vill lägga den 90 grader från bilen men det är fel, skall vara 180 grader. Gillar ideen med glansen du lagt till lite här och var. Hade köpt det om de alla låg på högdagrar. Men du har lagt ett par i skuggan! Typ på fronten, och där skulle det inte kunna bli en högdagerglans så. Men iden är bra.
Thorsholm: Tuff bild, gillar den riktigt mycket. Vet att du ville ha någon stil som foton från biltillverkarna, men jag hade varit mycket mer impad om du hade gjort den som ett foto med reflektioner. Eftersom det är svårare, och ser bättre ut. Dessutom är lacken för blå... skulle behöva lite mindre kontrast.
Min röst går till:
Sandvik