Anledningen till att folk klagar på upplösningen är för de som vill göra riktigt seriösa bilder vill ha mer än 1200x968 som är vad garaget kan erbjuda. För att åstakomma fotokvalite på en chop så anser experter (även jag, trots att jag inte är expert) att man behöver MINST 1600x1200! Gärna mer. Men är ju en smaksak. Går ju att göra bra chops med lägre upplösning med, men det kräver så mycket extra jobb eftersom man då måste rebrusha så mycket. För C&P jobb krävs 1600x1200. Så så var det med det
Sorry att jag varit inaktiv en längre tid med. Har så sjukt mycket att göra. Får se om jag återvänder snart med något skoj Hade viljat vara med på denna bilden men har i princip varje timma i 2 veckor framöver bokat Och väldigt lite av det är bokat som sömn. Hehe.
Gillar chopparna dock. Kul att se hur folk utvecklas. Fortsätt så! Ha det gott Mvh
Många seriösa bidrag hittills *host* ...även min haha...brukar ju inte få några röster så varför vara petnoga...ingen inspiration till en ficusbil till...
Tja, är det nån som vet nån hemsida där det finns tips på hur man kan modda bilar i PS, för polaren är nybörjare och har oxå skaffat PS nu. Men han fattar inte ett skit om vad jag menar när jag försöker förklara hur man gör:rolleyes:, så jag tänkte om det skulle vara till hjälp lite om han gick in på dessa hemsidor, för då kanske han fattar nåt om vad dom ger för tips. Tacksam för många svar // MVH Timmy
Tja, är det nån som vet nån hemsida där det finns tips på hur man kan modda bilar i PS, för polaren är nybörjare och har oxå skaffat PS nu. Men han fattar inte ett skit om vad jag menar när jag försöker förklara hur man gör:rolleyes:, så jag tänkte om det skulle vara till hjälp lite om han gick in på dessa hemsidor, för då kanske han fattar nåt om vad dom ger för tips. Tacksam för många svar // MVH Timmy