det som är gjort: taksänkt, lackad grön framtill och mattsvart baktill, sänkt, flames, förstorat fälgarna och gjort lite mera djup i dom, lackat centrum på fälgarna svart, vita blinkers fram, tonat rutorna lite till, board på framrutan, sen är det säkert nått mer som jag har gjort med
får se, kanske gör ännu en ny bild om jag har lite tråkig tid över, men bilden var inte så kul, eller så hade jag dålig fantasi för jag fick fan inte fram några ideer
Senast redigerat av _Glenne_ (25 januari 2008)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Det här var nog bland det svåraste jag gjort tro ja.. Religt mkt o fixa till o pilla me o svårt me nå bra ideér åsså.. Men utmaningar e kul ibland me. Så här vart d iaf..
I brist på andra ideér så.. När man tänker efter så skulle inte en bel air sitta helt fel.. Jäkla tuff modell eg. Blir till o önska sig i födelsedagspresent.
Glenne: Det är många som gör så.. Så länge det inte är två st bidrag och att bilden är inne före deadline så spelar det ingen roll.
Glenne: Det är många som gör så.. Så länge det inte är två st bidrag och att bilden är inne före deadline så spelar det ingen roll.
Mvh
okej, va bra för man har ju så tråkigt på nätterna så då blir det gärna att man photoshopar för att få tiden att gå så då kanske man kan göra ett nytt bidrag .... dock så var det knepig bild, eller så är det jag som har dålig fantasi för jag får fan inga ideer
Senast redigerat av _Glenne_ (25 januari 2008)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
"Synd att bara GM och före detta DaimerChrysler har vågat göra retro bilar, Skulle vilja se moderna upplagor av gamla reliker som Volvo Amazon, Porsche 356 och - tja Saab 9-5"