4380
Sök

Photoshop-tävling

1 801 Inlägg
22 oktober 2009
Helt klart LotusJPS! Välgjord och clean! smile

Lageransvarig/Montör
378 Inlägg
22 oktober 2009
Timmyboy får min röst.

___
\__
___o__|

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
519 Inlägg
23 oktober 2009
Timmyboy får min röst - så cool!

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
23 oktober 2009
Karlss0n

Mvh Christian

211 Inlägg
23 oktober 2009
LotusJPS

"Wheelgap is like a vagina. The more fingers you get in, the worse it is."

1 134 Inlägg
23 oktober 2009
Stort tack för alla röster smile

Min röst går till Karlss0n, riktigt snygg.

Rekondare/Personbilsmekaniker
198 Inlägg
24 oktober 2009
LotusJPS snyggt gjord tongue

501 Inlägg
24 oktober 2009
Nonat får min röst *

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

@ GARAGET.ORG
229 Inlägg
24 oktober 2009
LotusJPS snyggaste modden  iaf

The Listener
279 Inlägg
24 oktober 2009
Om jag räknat rätt så vann LotusJPS upp me bild.

1 134 Inlägg
24 oktober 2009
Stor tack för alla röster

Nästa bil kommer att bli en Alfa Romeo 164.

Temat: Blir banracing. Ni ska också byta ut bakgrunden till något mer racing inspererat.

Deadlinen blir till fredagen den 30 oktober. Röstning 24h framåt.

http://www.autowp.ru/pictures280/alfa_romeo/164/autowp.ru_alfa_romeo_164_2.jpg
http://www.autowp.ru/pictures/alfa_rome … _164_2.jpg

Lycka till!

SAAB 9-3 AERO Nordic Concept Extreme
18 Inlägg
24 oktober 2009
Jonte13-59-68 skrev:
Då var det röstning, min går till: Blaumes
för en lite ny kul still som ser bra ut.

nonno skrev:
röstar på BlauMes för det är en kul och udda mod

Michkijn skrev:
BlauMes får min röst!

Nu får nu f_n ta och skärpa er för i he_vetes j_vlar, ska det vara seriöst det här :S

Om man ska vara med kan man väl för i hel_ete anstränga sig lite mer ffs........

Och ni som har röstat på BlauMes (ursäkta om det blir personligt) kan inte ha mycket till fantasi eller så är ni polare och bara rösta för det :S

Sen har vi:
Neos34 skrev:
Jag har haft idée torka länge nu.
Kommer inte igång..

=
Ja men varför la du ens upp nått då :S

Det här är ju f_n på dagis nivå, skapa en egen länk om ni bara ska fjanta er................

Nu får det f_n vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Senast redigerat av weppa (24 oktober 2009)

Ironi är en förolämpning i form av en komplimang

271 Inlägg
24 oktober 2009
http://i433.photobucket.com/albums/qq53/MagganW/alfaracing.jpg
Tycker det är mycket gnäll i den här tråden. Antingen så gillar man väl bidragen å röstar eller så ogillar man dom å då ha man ju möjligheten att låta bli å rösta. Gnäll på andras bidrag hjälper ju ingenting å gör definitivt ingen gladare.

18 Inlägg
24 oktober 2009
MagganW skrev:
http://i433.photobucket.com/albums/qq53 … racing.jpg
Tycker det är mycket gnäll i den här tråden. Antingen så gillar man väl bidragen å röstar eller så ogillar man dom å då ha man ju möjligheten att låta bli å rösta. Gnäll på andras bidrag hjälper ju ingenting å gör definitivt ingen gladare.

Jag är inte ute efter att göra nån glad, kanske om man lämnar in ett seriöst bidrag så kan en sån förtjäna lite goda komplimanger.................

Skapa en egen Photoshop lek tråd om man inte har nått seriöst och komma med, konstigt att man blir sur om det bara är en massa "det tog mig bara 5 minuters" bidrag...

Sluta att försvara larvbidrag.

Låt denna tråd tillhöra seriösa bidrag ENBART...

535 Inlägg
24 oktober 2009
https://www1.garaget.org/gallery/archive/94784/788371_b3mvjr.jpg

Kul bil och tema! Här kommer mitt bidrag big_smile

511 Inlägg
24 oktober 2009
weppa,även om inte bidraget är bra så får man väl rösta på vem man vill och är detta ÄR en tävling för alla,även fast bidraget är sämre en de övriga?Vill inte starta en diskussion här,om det är nått ta det via pm

edit:ett grymt stavfel
Senast redigerat av nonno (25 oktober 2009)

?

18 Inlägg
24 oktober 2009
nonno skrev:
weppa,även om inte bidraget är bra så får man väl rösta på vem man vill och är detta inte en tävling för alla,även fast bidraget är sämre en de övriga?Vill inte starta en diskussion här,om det är nått ta det via pm

Photoshop-tävling heter den här tråden och jag vet inte riktigt om det går att tyda den på annat sätt än vad titeln säger...

Jag hatar oxå allt jäkla gnäll men glaset rann över idag, jag har hållt käfft ett tag nu men jag kunde inte bara hålla mig idag. Sorry!!!

Det finns många här som har visat att dom kan photoshop men att dom som lägger upp dåligt gjorda bidrag och som dessutom röstar på dåligt gjorda bidrag, kolla för fasen på vad som ha gjorts med bilden och inte har lämnat en massa fula saker efter sig, den har gjort nått bra...

Välgjorda bilder som det inte ser konstgjord ut och som har bra fantasi gillar jag.
Det kallar jag bra gjort!!!

När man ser pixlar och suddningar och att man har varit inne och kladdat på bilden kallar jag skitbilder....................

Vill inte ha tjaffs, utan att man kan väl ta det här mer seriöst än som det är nu.....
Annars kan man skita att vara med

511 Inlägg
25 oktober 2009
weppa skrev:
nonno skrev:
weppa,även om inte bidraget är bra så får man väl rösta på vem man vill och är detta inte en tävling för alla,även fast bidraget är sämre en de övriga?Vill inte starta en diskussion här,om det är nått ta det via pm

Photoshop-tävling heter den här tråden och jag vet inte riktigt om det går att tyda den på annat sätt än vad titeln säger...

Jag hatar oxå allt jäkla gnäll men glaset rann över idag, jag har hållt käfft ett tag nu men jag kunde inte bara hålla mig idag. Sorry!!!

Det finns många här som har visat att dom kan photoshop men att dom som lägger upp dåligt gjorda bidrag och som dessutom röstar på dåligt gjorda bidrag, kolla för fasen på vad som ha gjorts med bilden och inte har lämnat en massa fula saker efter sig, den har gjort nått bra...

Välgjorda bilder som det inte ser konstgjord ut och som har bra fantasi gillar jag.
Det kallar jag bra gjort!!!

När man ser pixlar och suddningar och att man har varit inne och kladdat på bilden kallar jag skitbilder....................

Vill inte ha tjaffs, utan att man kan väl ta det här mer seriöst än som det är nu.....
Annars kan man skita att vara med

ok vi settär punkt här nu och förståss ska alla få vara med i ps tävlingen,det var jag som skrev fel.Och jag kan medge att bidraget jag röstade på inte var det bästa men JAG gillade den för den var nyskapande
Senast redigerat av nonno (25 oktober 2009)

?

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
25 oktober 2009
weppa skrev:
Ja men varför la du ens upp nått då :S

Det här är ju f_n på dagis nivå, skapa en egen länk om ni bara ska fjanta er................

Nu får det f_n vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men ge dig!
Om du bara skall tjöta dra till lekis eller lägg upp en egen modd.

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

Sök