Snygg bild Lacken är bra gjord och det gör inget OM du skulle ha härmat min . Har ju ingen ensamrätt på alla gröna nyanser Det kommer snart en rejäl update vad det gäller kvalité på min bild...
Snygg bild Lacken är bra gjord och det gör inget OM du skulle ha härmat min . Har ju ingen ensamrätt på alla gröna nyanser Det kommer snart en rejäl update vad det gäller kvalité på min bild...
Tackar, jag såg att din med va grön efter jag gjort min, och så orka ja inte byta igen Din bild är riktigt fin med
Efter en tids uppehåll så har jag börjat lite smått igen i Photoshop, så här är mitt resultat Fårse om jag gör nått mer på bilen senare. Hoppas ni gillar den
Här kommer mitt bidrag! Bodykittet är taget från en time attack evo, ochs edan rebrushat till bilen. Delar av kittet har jag designat själv och från början utgick jag bara från linjer. Mappade sedan refs från en bakgrund med en bil i helt annan vinkel, och brushade hela bilen. Finns några småsaker som fortfarande inte är brushade, men mer eller mindre hela är det.
Dock ser denna bild inte bra ut som liten, så kolla gärna Hi-res länken nedan. Eller klicka på bilden som jag länkat om till en highres. DOck bara 1600x1000 något. Den bild jag jobbat med är 3500x2000 pixlar stor, så upplösningen blev riktigt fräsh!
Här kommer mitt bidrag! Bodykittet är taget från en time attack evo, ochs edan rebrushat till bilen. Delar av kittet har jag designat själv och från början utgick jag bara från linjer. Mappade sedan refs från en bakgrund med en bil i helt annan vinkel, och brushade hela bilen. Finns några småsaker som fortfarande inte är brushade, men mer eller mindre hela är det.
Dock ser denna bild inte bra ut som liten, så kolla gärna Hi-res länken nedan. Eller klicka på bilden som jag länkat om till en highres. DOck bara 1600x1000 något. Den bild jag jobbat med är 3500x2000 pixlar stor, så upplösningen blev riktigt fräsh!
Det är bara så trist att jag själv har knappt haft någon tid så jag kommer inte själv att vara med har bara lyckats få ihop framskärmen haha.
Jag kommer inte att hinna hem idag till kl20:00 så jag kan inte göra någon fin sammanställning av era bidrag tills röstningen är! Om någon annan kan det så vore det toppen för jag tycker att det hade varit kul om det fanns en sådan!
Var vänliga samla alla bidrag innan röstningen Jag kommer göra det om jag är här runt 8. Annars kan väl någon annan ta tag idet, eller om alla bra väntar tills jag fått gjort det då
Tack så mycket för kommentarerna Görkul att ni gillar jobbet. Är ju ett par timmar bakom den och era kommentarer gör det helt klart värt det
Oj riktigt svårt som sagt..måångga fina bidrag..men det blir nog...................hhhmmm..................................................eeehhhh...................................................................................................................... HellRacer
Algeroth din va ju snuskigt fet med men de blev som det blev
Jag har alltid varit svag för candy röd liknande färger så min röst går till Algeroth LotusJPS din bil var riktigt nice den med men som sagt, candy röd liknande färg mmmumma
Riktigt bra omgång, många snygga bidrag. Snart är tråden kanske tillbaka till sina forna glansdagar?
Gillar faktiskt ALLA bidrag, låter väl bara som fjäsk men jag menar det. Antingen är de bra gjord eller så har de en helskön humor över sig (i visa fall båda)
Alltså så har jag inte kommit fram till vilken som får min röst, ska kolla i genom dem en gång till och sedan bestäma mig. Ibland är det svårt att bestäma sig. Teknikens Värld eller Auto Motor Sport, hmm det blir nog Klassiker