Min röst går till Thorsholm! Seriöst och fint modat! Bra gjort med detaljerna.
ontopic: så tycker jag man ska berätta lite varför man har valt den man har valt.. sedan så undrar jag också vad folk går efter här när dom röstar?
Som någon här nämnde om blinkade ljus.. man kan inte gilla en bil efter bara dom där blinkande ljusen.
Är det inte detaljerna och seriösheten som man kollar på? liksom jag kan ju smälla på värsta kjolpaketet ( i helt fel vinkel dessutom. ) och fälgar där fälgarna är mycket större än däcken :S men hur ser det ut liksom?
Correct me if im wrong, men är det inte så det ska gå till? Okej, vissa är inte så bra och är under lärning.. men man lär sig under sina misstag.. Gör man en dålig mod med värsta fast and the furious kittet på en jeep och värsta färgen.. SURE! många kommer att gilla det men kommer den personen som gjort moden att lära sig mer?
Tack för mig!
Håller helt med. Att man ska motivera sin röst har varit uppe som förslag flera gånger i tråden. Själv tycker jag det är en mycket bra ide men den hänger gången slaravde jag (Bättring kommer)
Själv röstar jag inte alltid på den bilen som är bäst gjord, finns det någon som har en snygg design eller kul ide får den oftast min röst.
Förövrigt så gjorde jag ett riktigt skit bidrag den här gången, kanske ser ball ut men kvaliten på moden är usel. Kommer förhoppningsvis en bättring på denna punkt till nästa tävling .
Min röst går till Thorsholm! Seriöst och fint modat! Bra gjort med detaljerna.
ontopic: så tycker jag man ska berätta lite varför man har valt den man har valt.. sedan så undrar jag också vad folk går efter här när dom röstar?
Som någon här nämnde om blinkade ljus.. man kan inte gilla en bil efter bara dom där blinkande ljusen.
Är det inte detaljerna och seriösheten som man kollar på? liksom jag kan ju smälla på värsta kjolpaketet ( i helt fel vinkel dessutom. ) och fälgar där fälgarna är mycket större än däcken :S men hur ser det ut liksom?
Correct me if im wrong, men är det inte så det ska gå till? Okej, vissa är inte så bra och är under lärning.. men man lär sig under sina misstag.. Gör man en dålig mod med värsta fast and the furious kittet på en jeep och värsta färgen.. SURE! många kommer att gilla det men kommer den personen som gjort moden att lära sig mer?
Tack för mig!
Jag går på att bilen ska vara bra gjord och så, sen att slutresultatet tilltalar mig. Blinkande ljus eller inte. MVH.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.