Anke och Helga låg och brände på för fullt med sin nya stylade E-klass cabriolet. Föga hade de väl anat att The Stig skulle blåsa om dem några sekunder senare i sin vassa hamburgerdressingorange 220D från 1974...
(Kommentarer vid slutomröstningen är välkomna för min del om nu nån vill ge det ska jag väl tillägga. Mer än välkomna. )
Mitt första någorlunda seriösa försök att brusha nya delar förutom ett par ögonlock på en Mondeo... Helt nöjd är jag väl inte men med lite träning kanske man lär sig!
Det är kanske lite svårt upptäcka vissa detaljer som att den är breddad och har en diskret ombyggd front, så kolla en gång extra på den, jag har inte bara bytt färg och brushat dit ett fult scoop...
Senast redigerat av Volvo544special65 (12 januari 2010)
EDIT: Jag är mottaglig för kritik också! Tycker alla borde kunna ta lite kritik om sina bilder! Så livsviktigt är det inte.
Snygg, fronten blev riktigt bra Först tyckte jag att skuggan vid bakdäcket såg lite konstig ut men det är ju likadant på orginal bilden Mercas PR fotografer
EDIT: Jag är mottaglig för kritik också! Tycker alla borde kunna ta lite kritik om sina bilder! Så livsviktigt är det inte.
Snygg, fronten blev riktigt bra Först tyckte jag att skuggan vid bakdäcket såg lite konstig ut men det är ju likadant på orginal bilden Mercas PR fotografer
Haha ska jag vara ärlig så är det en liten klutt som jag trodde skulle bli bra men vart riktigt dåligt Får fixa till det någon dag.
Är inte nöjd med taket riktigt än heller. Något som känns fel..
Haha ska jag vara ärlig så är det en liten klutt som jag trodde skulle bli bra men vart riktigt dåligt Får fixa till det någon dag.
Är inte nöjd med taket riktigt än heller. Något som känns fel..
Nej men det där med bakhjulet är ju likadant på orginal bilden Tyckte dock personligen att taket blev bra, ser elegant ut .
Brushad Bredning, Ic mycket delar av fronten.. men fronten är en Kopierad från en celica Tröttnade faktiskt på den så jag orkar inte göra mer grejer på den tyvärr..