Fin för 1 timma, men du verkar ha missat temat denna gången.
Oj såg det nu med.. synd..ni får väll stå över mig denna gången då..orkar inte göra om den..
Trodde ju det var den nyare bilen som skulle stylas på modernt vis men det var ju tvärt om
Tur att man läser ordenterigt
Hade det varit tvärtom hade nog jag varit med, men jag fick dåligt med inspiration med för stora fälgar på Olympian.
Men MÅSTE det vara stora fälgar? Njä, det tycker jag inte. Du kan väl göra din tolkning av hur man skulle kunna styla en sån "modernt"... Till exempel är ju "tyskstuk" också det i ropet nu (alltså bara för att ta ett exempel) och där är ju inte fälgarna gigantiska... Som sagt, använd fantasi och inspiration, stora fälgar var bara ett exempel på vad man kunde göra.
Oj såg det nu med.. synd..ni får väll stå över mig denna gången då..orkar inte göra om den..
Trodde ju det var den nyare bilen som skulle stylas på modernt vis men det var ju tvärt om
Tur att man läser ordenterigt
Hade det varit tvärtom hade nog jag varit med, men jag fick dåligt med inspiration med för stora fälgar på Olympian.
Men MÅSTE det vara stora fälgar? Njä, det tycker jag inte. Du kan väl göra din tolkning av hur man skulle kunna styla en sån "modernt"... Till exempel är ju "tyskstuk" också det i ropet nu (alltså bara för att ta ett exempel) och där är ju inte fälgarna gigantiska... Som sagt, använd fantasi och inspiration, stora fälgar var bara ett exempel på vad man kunde göra.
Sshhh... Kom på det där med tyskstuk.. Hehehe...
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Hehehe, gjorde en checker av den äldre. De var inte meningen att det skulle bli så, men jag flummar vidare.
Så denna Opel - Checkern är utom tävlan, men ni kan ju ändå få flabba åt den..
Mindre bild: 800x600 .:Opel vs Checker:.
Tävlings modden kommer senare i morogon, nu skall jag gå å knyta mig. Jaa hör å häpna, har inte snarkat ännu, men nu é det dags med ett hopp i Znark lådan..
Här kommer min Åpel modd. Dock tonade jag rutorna i min dröm, jag har moddat annat hela går dagen, kvällen, natten å nu hela dagen idag. Kl. 01.00 blir det å nanna i alla fall..
Har verkligen inte haft tid att leka i PS den här veckan så det blev hophafsat, lite synd... Tanken var iaf. att få lite 60-tals muskelbilstema på Insignian vilket dess kraftfulla former går ihop rätt hyggligt med, men som sagt, tidsbrist...