Klasserna är för denna omgång endast! Och står tydligt i reglerna att den som vinner bestämmer reglerna för kommande omgång. Detta är bara ett test, och bara för att göra det mer jämlikt för alla deltagande

Det är för att alla skall göra sitt bästa med vad de kan och ha en bra chans att vinna med det. Är inte på något sätt att skapa någon division mellan deltagande, snarare att ena alla så vi tävlar på lika villkor! Brushning regeln gör det lite orättvist för de som har mer erfarenhet och därför försöker jag endast att jämna till spelplanen för alla

Om du Bmx känner att detta är helt galet så behöver du inte delta, även om jag hoppas att du gör det för jag vet att du är duktig

Lätt novis klass, kanske till och med advanced. Hoppas se så många som möjligt som deltar!

Reglerna kring klasserna gör även att de som är lite "bättre" tvingas göra ett ännu bättre jobb för att få mer röster, vilket jag tror gör att alla kan utvecklas, fast på sin nivå, vilket är något jag alltid viljat för denna tråd. Här jag lärt mig göra sådana här mods, och jag jobbar nu delvis med att göra chops. Var även med och tävlade i VM i chopping med killar från Sverige, och det gick bra från oss, men det kunde gått bättre om fler varit mer involverade. Jag hoppas detta forum kan ge fler chansen att utvecklas och nå en hög nivå så vi kan utgöra ett ordentligt hot nästa år i VM!

Hoppas ingen känner sig förolämpad av mina regler, och att detta blir skoj ändå!

Ha det gott
Mvh
Emil "Algeroth" Börjesson