Några snabba kommentarer på Wipparna:
Masquerade: Skön färgsättning på bilen, ser faktiskt rätt realistiskt ut. Fälgarna är kanske aningen svarta...
Tagg3n: Gillar interiören och hur du fixat till bakgrunden. Bakgrunden skulle behöva mer jobb dock. Ta och sätt lite feather på klonstämpeln och gå över marken lite till. Sedan så ser lacken lite tråkig ut. Kanske jobba lite mer med den för att få upp glansen ytterligare.
alex_bmw: Framskämen ser lite platt ut, IC'n skulle behöva lite skuggor, och så lite mer reflektioner allmänt på bilen. Skruvarna i framskämen där med gör att jag skulle vilja se en skarv mellan breddningen och bilens skärm. Dock cool mod, intressant kit.
Tallroth90: Lacken ser riktigt bra ut, men bilen är lite låg tycker jag. Om du skall ha den så låg så får du lägga till mer skugga över däcken och fälgarna. Titta på ovansidan av däcken så ser du hur skuggan går orginal

-stoffe-: Ser riktigt bra ut, linjerna känns vara rätt. Riktigt bra potential på bilen, och moddsen hittills ser bra ut. Coolt med rutan! Precis så jag menade när jag föreslog det i grundposten.
Men det ser ut att kunna bli en häftig omgång!

Bara att jobba på, mycket tid kvar.
Ha det gott
Mvh
Emil