Toppen STV, bra iniativ

Många bra bidrag denna runda. Riktigt kul att folk la ett par timmar och satsade på bilden. Riktigt kul att vi fick med någon ny med, samt att folk vågade testa lite nya saker och göra mer än de gjort tidigare och fått så bra resultat. Riktigt kul.
För min står det mellan 4 stycken faktiskt! Tufft denna runda
STV: Häftig skön old school mafia stuk du fått till. Bilen ser riktigt evil ut och bra mods, bra brushat. Interiören sänker dock lite eftersom ljus-sättningen fortfarande är från en Cab.
Artus: Riktigt häftig bil, mycket moddad, ser agressiv ut, och har en ny fräsh retrolook som jag verkligen gillar. Bra att du fixade fälgarna med i slutet, gillar framförallt fronten.
Alex_bmw: Riktigt grymt med så mycket brush, elakt kit, och helt nya brushade fälgar. Lite toonigt på sina ställen, men så mycket jobb att det väger upp.
-Stoffe-: Riktigt skön design, du tog verkligen ut svängarna, och mycket brushat. Det jag inte riktigt gillar är fronten, lite stort hål. Man skulle se hela motorn i stort sätt och där finns bara ett svart hål. Lite mer jobb där så hade jag verkligen diggat bilden.
Min röst går dock till
Stoffe. Helt sjuka detaljer, riktigt coolt med brushade däck! Men fronten är väl mycket hål för min smak, men du har gjort det så bra generellt och det kan man inte komma undan så du är väl värd det

Jag hade dock klassat dig som Advanced

Toppen bidrag från alla! Riktigt grym runda. Hoppas det fortsätter så!
Ha det gott och lycka till alla.
Mvh
Emil "Algeroth" Börjesson