Gör som vi & photoshoppa en bild på er bil som ni önskar att den skulle se ut & bygg sedan om hela biljäveln efter bilden;)hehe Gått bra hittills iaf=) Good Luck!
forzasteken vinner med att totalt ha fått två röster... Tyvärr fick jag jobba över hela kvällen, kom nyss hem Mitt bidrag hann inte bli klart... Så kan det va!
forzasteken, du får lägga in en ny bild att PSa för fullt! Grattis till segern! Synd att bara 5 pers röstade (ja, jag var inte bättre själv.. )
Ja de va synd på så få röstande. Känns som tråden håller på o tappa i intresse? Här är nya bilen iaf. Hoppas ni blir nöjda och att det går göra någe kul med den
Kör la bidrag till lördag 20.00 och röstning till söndag 20.00 för att få lite mer tid till både arbete o röstning.
Tycker dom som hann modda "min" Veyron gjorde alldeles utmärkt ifrån sig.. På bilder lite från sidan blir det ju asmycket "byta fälgar, sänka, tona rutor, lägga igen dörrhandtag"... Hur kul är det i längden?!
Tycker dom som hann modda "min" Veyron gjorde alldeles utmärkt ifrån sig.. På bilder lite från sidan blir det ju asmycket "byta fälgar, sänka, tona rutor, lägga igen dörrhandtag"... Hur kul är det i längden?!