En bild säger mer än ord Terazzi Designs Time Attack Impreza
Modsen: Helt eget airbrushat widebodykjolpaket,speciallackade fälgar och bromsar+bakfälgen+ 6 kolvs ok fram och 4kolvs ok bak,Lecacy 2001 Konverteringskit med Lysen och grill,R34 blinkers,Frontmatad Intercooler,19 raders oljekylare bakom grillen,röktonade baklycktor,tonade rutor,vita bride specialsäten just för bilen...allt är färgmatchat till varandra Pearlvit/svart
Sen har jag 2 st radiostyrda bilar med olika lackeringar som är version 1 av bilen,dem saknar även widebodykittet. Samt en Version 2 i fullskala men som står gömd,annan lackering än den vita och svarta klarglas.
Första gången jag använder photoshop kan inte så mycket än:D ni andra som tävlar e ju sjukt grymma:D
jag hade inte pysslat mkt med photoshop heller innan jag började pilla med lite bilar pga den här tråden. men sitter man timme efter timme o experimenterar o inte ger sig lär man sig grunderna ganska fort sen finns det ju tonvis med tips på nätet som tur är hehe mitt bidrag i denna tävlingen är min sjätte bil totalt jag ps:at...(tror jag?)
fasen va kul o se för en som som sagt inte använt ps så mkt. vad gör du när du rödlägger delar av eller hela fönstret? och vad för funktion använder du när du ändrar färg på bilen? verkar ju bra mkt bättre än mitt sätt att gå till väga ser också att jag har mycket kvar o lära, jag jobbar nästan bara med det grundläggande men det känns som du hanterar ps bra mkt bättre. snyggt jobbat
jag ska göra en film åt er på hur man lättast ändrar färg på en bil... orkar inte förklara steg för steg så det är nog enklast om jag gör en film just om det...
man använder iaf quick mask mode och så kan man skära ut eller lägga till där det man vill maskera.