OBS! Var tvungen att ändra url'en, bilden syntes inte. Därför är detta uppdaterat efter 18:00.. Samma bild som jag la upp imorse, inga modifikationer gjorda! Ja, då får det kanske vara bra. Usch. Klockan är ju fan snart halv sju! Satte mig vid datorn runt 3... Det var inte meningen. Tur att jag bara satt och gjorde slutjobbet på bilen den sista timmen då. Vad som är gjort: R8 strålkastare med huvförlängare, A3 grill och "dimljusgrillar". Breddad, stukad och sektionerad kaross med fetare sidokjolar och egentillverkad frontspoiler.. Bortplockade rullbågar så klart!
Så, får man presentera Audi TTR-8 Speedster! Audi TTR-8 Speedster
Senast redigerat av Irmscher Vectra (30 mars 2008)
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Ja, då får det kanske vara bra. Usch. Klockan är ju fan snart halv sju! Satte mig vid datorn runt 3... Det var inte meningen. Tur att jag bara satt och gjorde slutjobbet på bilen den sista timmen då. Vad som är gjort: R8 strålkastare med huvförlängare, A3 grill och "dimljusgrillar". Breddad, stukad och sektionerad kaross med fetare sidokjolar och egentillverkad frontspoiler.. Bortplockade rullbågar så klart! Så, får man presentera Audi TTR-8 Speedster!
Ja, då får det kanske vara bra. Usch. Klockan är ju fan snart halv sju! Satte mig vid datorn runt 3... Det var inte meningen. Tur att jag bara satt och gjorde slutjobbet på bilen den sista timmen då. Vad som är gjort: R8 strålkastare med huvförlängare, A3 grill och "dimljusgrillar". Breddad, stukad och sektionerad kaross med fetare sidokjolar och egentillverkad frontspoiler.. Bortplockade rullbågar så klart! Så, får man presentera Audi TTR-8 Speedster!
Fick ändra url'en.. Var lite för trött strax före sju imorse när jag lade upp den. Fick göra om det nyss, men jag har inte rört bilden. Svär på mormors grav..
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.