japp. tror inte det kommer till fler röster så jag lägger upp en ny bild nu .
Photoshoptävlingen!
Bilden ska vara inlämnad och klar senast onsdag kl 21.00 och rösningen sker därifrån till torsdag kl 20.00! Lycka till och tack för alla röster ännu en gång
haha men va fan inte en volvo igen haha.. aja give it a go iaf
hahah, just ja. Du gillade ju inte min C30... Men trösta dig, det är inga svenska bilar mer än till namnet.
nej fyfan men den gick iaf ^^ denna är ju ful no matter what.. när fan ska ni ta nån nissan? dem e aslätta fixa men ska bli skoj vad ni andra knåpar ihopa då jag TOK hoppar denna
jag är i full gång med tänkte testa ps lite har inte gjort de innan så de ska bli kul att vara med
Ja klart att du skall vara med, som HellRacer sa ös på med modds..!! (Ett vettigt tips: Ha på nån go musik, när du moddar)
Gillar du hård Techno/Trance BreakBeat a´la House. Prova sajten Madam Zu. Ladda ner laglig musik el bara lyssna. (Akta öronen!).. http://www.madamzu.com/ Lyssna på låten som startar på sajten...
Vågad färg, men snyggt. Jag har oftat moddat de mest vågade färgerna, då har jag fått skit för det. (OBS! Inte på detta forumet, dock) Å det tackar vi för..