Ok allihop...det blev lite rörigt här nu men: BMW som gäller som tävlingsobjekt, bilden ska vara klar och inlämnad på onsdag (9/4) kl 21:00 och röstningen pågår sedan till tordagen (10/4) kl 21:00
Ok allihop...det blev lite rörigt här nu men: BMW som gäller som tävlingsobjekt, bilden ska vara klar och inlämnad på onsdag (9/4) kl 21:00 och röstningen pågår sedan till tordagen (10/4) kl 21:00
okej men då har vi gott om tid att göra om den kan man ju säga:) hehe
Japp. Bra du tog det..
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
ja nu jävlar måste jag få röven ur arslet o komma med ett bidrag jag med, inte för att jag brukar få några röster men det är deltagandet o nöjet som gäller hehe ska nog placera bmw:n som dojja på herr långben elkler nått haha...(om ni undrar är jag onykter, är ju för fan torsdag eller hur ) grattis hellracer till ännu en seger
ja nu jävlar måste jag få röven ur arslet o komma med ett bidrag jag med, inte för att jag brukar få några röster men det är deltagandet o nöjet som gäller hehe ska nog placera bmw:n som dojja på herr långben elkler nått haha...(om ni undrar är jag onykter, är ju för fan torsdag eller hur ) grattis hellracer till ännu en seger
Här kommer bidraget då (snacka om o inte ha nåt liv när ja e klar redan ) Vissa saker e svåra o se så det som är gjort är följande: Lagt igen emblem på motorhuv och sida, lagt igen blinkers sida, positionsljus fram, tanklock, lagt igen skarvarna mellan gälar-huv, huv-kaross(bakom främre hjulhus), bakspoiler-kaross (bakom bakre hjulhus), sänkt, tonade rutor, plockat bort reg.skylt, moddat luftintaget, bytt fälgar, bytt färg, lagt igen alla spolarmunstycken (huv+lyktor)