cebT kan du inte göra om saaben o behålla mer av org bilden..nu e ju inte stolarna eller ngt samma...bara lite av sidan..meningen me denna tävling e väl att man ska göra om själva saaben men ändå ska d vara den saaben...den du gjorde va visserligen lite frän men ändå tycker iaf jag att du kanske kan göra en annan ?
/ Hellre en hängmatta i parken, än hängpattar till marken
Ehh. Ursäkta, men är det inte lite fusk att byta ut mer än halva bilen?
förstår inte vad som är fusk... trodde det var tillåtet och göra om så mycket som möjligt
Mellqvisten skrev:
cebT kan du inte göra om saaben o behålla mer av org bilden..nu e ju inte stolarna eller ngt samma...bara lite av sidan..meningen me denna tävling e väl att man ska göra om själva saaben men ändå ska d vara den saaben...den du gjorde va visserligen lite frän men ändå tycker iaf jag att du kanske kan göra en annan ?
förlåt! förstår vad ni menar! nu efter jag läst era inlägg o kollat åter igen på min så gav verkligen första inblicken att det inte var en SAAB! Då jag modda min SAAB så ville jag göra om den till lite med Japsar-look och göra den till Sedan. Förståss så med mitt vana öga så kan JAG fortfarande se SAABen i det hela men för er som inte har sett den "förvandlas" så blire svårt. Måste nu erkänna att mina egna lycktor blev riktigt likt EVO'n som mina delar kommer ifrån.
vaf@n,ja tkr att cebT skulle få vara med sin,finns ju många som har gjort om bilarna totalt! och föresten,jag ser inga regler där det står hur mycket man får modda dom!
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!