Urkas skrev:
Irmscher Vectra skrev:
Vart var det kontruktiv kritik om du bara klankar ner och säger att bidragen blir sämre och sämre?
Och OM det fattas skugga så kan du väl påpeka var om du nu jobbar med skiten.
Brorsan jobbar också som grafiker sen 11 år tillbaks, men han klagar fan inte för han förstår hur jävligt det kan vara om nån inte riktigt vet hur man gör till 100%.
Och att komma med en ursäkt att du jobbar med det kan det väl inte vara så svårt att visa lite hur man gör med en snabb shop? Jag tror inte alls på att du jobbar med photoshop förrän du har bevisat det. Såg ditt bidrag med amazonen och det tycker inte jag var direkt imponerande...
Och som neos34 as, om du tycker vi suger på det vi gör, varför ens komma med kommentarer?
Det första jag sa var inte konstruktiv kritik. Däremot det jag sa senare var det. Men jag mest konstaterade att det var sämre än förut. För jag har sett er göra bättre. Och visst, jag förstår att det kanske inte är så enkelt. Men problemet tycker jag verkar vara att folk inte ser att det inte matchar in. Finns vissa extremfall när man ser folk som har klippt in ett par fälgar med massa kontrast i medans bilen dom sätter fast den på har noll kontrast och dom är nöjda med det istället för att försöka fixa det på ett eller annat sätt.
Men visst, kanske amazonen inte har så rolig idé, men jag hoppas du inte tycker att det faktiskt ser photoshopppat ut. Utan att det faktiskt skulle kunna vara en riktig bild på en bil som faktiskt ser ut så. Det är det jag arbetar mest på.
Men bevisa att jag arbetar med photoshop. Kanske inte är så lätt. Eller vill du att jag skickar texturerna på senaste boxerrobert? Det är en 4069x4096 psd-fil på 2gb.
Fast skitsamma. Det jag menade i grund o botten är som sagt att ni faktiskt har gjort bättre. Men jag ska vara med nångång när jag inte har lika mycket på jobbet att göra. Bara det att jag gissar på att jag inte kommer få så många röster iom allt mitt klagande. ;P
Fast är det ändå inte dags för röstning? Är ju bara 1:40 kvar innan röstningen ska vara slut.
Kan ju iaf lägga första rösten isf då.
På Irmscher Vectra då.

Visst finns det extremfall med kontraster och ibland vinklar som inte stämmer alls, men alla har vi väl varit där också. Och som du säger, en del har gjort bättre och en del har också gjort sämre. Det beror lite på bilden och intresset av bilval i detta fall, men man försöker ju så gott det går.

Jag tror på dig att du jobbar med grafik, annars kanske du inte skulle ha haft "kräsen grafiker" som signatur. Eller hur?
Och jag ser mer än nog av Robert på reklamen på tv.. hehe..

Tycker du kan kroka på nån gång som sagt, det är kul med fler deltagare. Tror nog inte det blir sämre röster för din kritik, du kanske t.o.m kan visa oss lite hur och var skuggningar och sånt ska vara. Vore ju riktigt bra att lära sig lite, det tycker iaf jag.
Och jag får tacka så mycket för rösten du la på min lilla Mercedes.
MVH/ T
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart
"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.