3417
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Rylander
19 augusti 2009
Jag såg er allt vid mässan när jag tanka wink synd man skulle hem hmm

58 Inlägg
19 augusti 2009
Va synd att man missar detta mitt i veckan... kan man möjligtvis hoppas på lite drag framemot fre-lörd?

3 390 Inlägg
19 augusti 2009
Var riktigt trevligt idag... smile Mer sånt !

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

21 Inlägg
19 augusti 2009
WeDo skrev:
Var riktigt trevligt idag... smile Mer sånt !

instämmer... bra initiativ DaAddez (=

296 Inlägg
19 augusti 2009
Hade tänkt att komma idag men jag blev kvar i garaget. Håller på och lagar stenskott, snyggar till gamla lagningar samt putsar på bilen. Den ska blänka nästa gång den rullar ut smile

Kan vi inte i Örebro försöka köra onsdagsträffar som de gör vid Brostugan i Stockholm under sommaren?  Varannan vecka räcker dock tycker jag. Då vill jag däremot INTE stå på mässan utan vid något fik i fin miljö. Något ställe måste det väl finnas i Örebrotrakten som är öppet en bit in på kvällen under sommarhalvåret? Naturens hus har väl bara öppet till 18? Annars får man ta med sig fika själv...

Volvofreak
356 Inlägg
19 augusti 2009
Ja det var riktigt trevligt!

Tack ni tappra själar som kom!

// Andreas
S40N T5-04

224 Inlägg
20 augusti 2009
tyckte det va lite dåligt med bilar eller va det jag som kom för sent ?

335 Inlägg
20 augusti 2009
jo de va lite dött kan man väl säga smile hoppas på lite mer folk på fredag (:

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
20 augusti 2009
rebew skrev:
tyckte det va lite dåligt med bilar eller va det jag som kom för sent ?

Var väl som mest ca 6-7bilar som stod på samma ställe. Var det ni som åkte och ställde er med 2st bilar 50meter bort?

Irriterar mig lite på "Örebrosyndromet" - alla står i egna småklungor istället för alla på ett ställe. Men det blir bättre och bättre. big_smile

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
20 augusti 2009
girl-of-speed skrev:
Va synd att man missar detta mitt i veckan... kan man möjligtvis hoppas på lite drag framemot fre-lörd?

känner igen din bil:P har du fälgarna kvar? som man kan ta över:P
hoppas att du kommer till mässan..

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
20 augusti 2009
taway skrev:
Hade tänkt att komma idag men jag blev kvar i garaget. Håller på och lagar stenskott, snyggar till gamla lagningar samt putsar på bilen. Den ska blänka nästa gång den rullar ut smile

Kan vi inte i Örebro försöka köra onsdagsträffar som de gör vid Brostugan i Stockholm under sommaren?  Varannan vecka räcker dock tycker jag. Då vill jag däremot INTE stå på mässan utan vid något fik i fin miljö. Något ställe måste det väl finnas i Örebrotrakten som är öppet en bit in på kvällen under sommarhalvåret? Naturens hus har väl bara öppet till 18? Annars får man ta med sig fika själv...

räv gången öppnar till 22,00 andra sidan fast samma ställen som naturenshus

Livsnjutare
1 707 Inlägg
20 augusti 2009
Rävgången ligger ju där det sönderslagna rast huset är.. är det där du menar?
Skapligt ojämn grusväg dit.

Unknown_Orebro
20 augusti 2009
Är det ingen förutom _Dalle_ som skall till Karlstad på Lördag? Det vore ju skoj att köra tillsammans dit kolla upp tråden som jag startat för det och häng med....

224 Inlägg
20 augusti 2009
någon mer en jag från örebro trakten som skall till ena-träffern på söndag ?

335 Inlägg
20 augusti 2009
Var väl som mest ca 6-7bilar som stod på samma ställe. Var det ni som åkte och ställde er med 2st bilar 50meter bort?

Irriterar mig lite på "Örebrosyndromet" - alla står i egna småklungor istället för alla på ett ställe. Men det blir bättre och bättre. big_smile

haha ja men man törs ju inte stå nära era nya bilar ifall de blir hopperost...

317 Inlägg
20 augusti 2009
Woodpecker skrev:
Är det ingen förutom _Dalle_ som skall till Karlstad på Lördag? Det vore ju skoj att köra tillsammans dit kolla upp tråden som jag startat för det och häng med....

Jag ska dit om den gula vill lira tills dess! Vore kul om vi som sagt kunde pka ett gäng från Öret, verkar bli rätt mkt folk!

Vi kan billjud - www.brl.se - Vi kan billjud

15 Inlägg
20 augusti 2009
sirmiro skrev:
neckwomen_88 skrev:
förresten, hur ser det ut med träffar i Örebro? Jag tänker på Norrköpings- och Linköpingsträffarna, dvs utsatt tid o plats en gång/mån ...är det nåt som praktiseras i Örebro? Har inte sprungit på nåt sånt vad jag kan komma på...? 

mvh

....Väl på mässan står vi i grupperingar och talar skit om andra grupper....

kunde inte sagt det bättre själv...

157 Inlägg
20 augusti 2009
rebew skrev:
någon mer en jag från örebro trakten som skall till ena-träffern på söndag ?

Ja några blir vi i allafall,vi åker från Plantagen kl 8:00 /Peter

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
20 augusti 2009
_lee_jr skrev:
taway skrev:

räv gången öppnar till 22,00 andra sidan fast samma ställen som naturenshus

De säljer ju inte fika där. sad Vi vill ju bara ha med pengar och få kaffe, bullar och lättare mat serverad. Vi vill ha som det var på Hamncafét helt enkelt. hmm Så var hittar vi något sånt?

335 Inlägg
20 augusti 2009
du får helt enkelt öppna eget sirmiro smile låter inte de som ett bra förslag? big_smilebig_smilebig_smile

Sök