Hade tänkt att komma idag men jag blev kvar i garaget. Håller på och lagar stenskott, snyggar till gamla lagningar samt putsar på bilen. Den ska blänka nästa gång den rullar ut
Kan vi inte i Örebro försöka köra onsdagsträffar som de gör vid Brostugan i Stockholm under sommaren? Varannan vecka räcker dock tycker jag. Då vill jag däremot INTE stå på mässan utan vid något fik i fin miljö. Något ställe måste det väl finnas i Örebrotrakten som är öppet en bit in på kvällen under sommarhalvåret? Naturens hus har väl bara öppet till 18? Annars får man ta med sig fika själv...
Hade tänkt att komma idag men jag blev kvar i garaget. Håller på och lagar stenskott, snyggar till gamla lagningar samt putsar på bilen. Den ska blänka nästa gång den rullar ut
Kan vi inte i Örebro försöka köra onsdagsträffar som de gör vid Brostugan i Stockholm under sommaren? Varannan vecka räcker dock tycker jag. Då vill jag däremot INTE stå på mässan utan vid något fik i fin miljö. Något ställe måste det väl finnas i Örebrotrakten som är öppet en bit in på kvällen under sommarhalvåret? Naturens hus har väl bara öppet till 18? Annars får man ta med sig fika själv...
räv gången öppnar till 22,00 andra sidan fast samma ställen som naturenshus
Är det ingen förutom _Dalle_ som skall till Karlstad på Lördag? Det vore ju skoj att köra tillsammans dit kolla upp tråden som jag startat för det och häng med....
Är det ingen förutom _Dalle_ som skall till Karlstad på Lördag? Det vore ju skoj att köra tillsammans dit kolla upp tråden som jag startat för det och häng med....
Jag ska dit om den gula vill lira tills dess! Vore kul om vi som sagt kunde pka ett gäng från Öret, verkar bli rätt mkt folk!
förresten, hur ser det ut med träffar i Örebro? Jag tänker på Norrköpings- och Linköpingsträffarna, dvs utsatt tid o plats en gång/mån ...är det nåt som praktiseras i Örebro? Har inte sprungit på nåt sånt vad jag kan komma på...?
mvh
....Väl på mässan står vi i grupperingar och talar skit om andra grupper....
räv gången öppnar till 22,00 andra sidan fast samma ställen som naturenshus
De säljer ju inte fika där. Vi vill ju bara ha med pengar och få kaffe, bullar och lättare mat serverad. Vi vill ha som det var på Hamncafét helt enkelt. Så var hittar vi något sånt?