3226
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

679 Inlägg
29 augusti 2009
Om nån ser min 855:a får ni gärna hojta till..
Blev stulen hemma på parkeringen natten till den 23:e..
Regnr: AMF56

http://www.garaget.org/?car=125304

615 Inlägg
29 augusti 2009
Snajdarn skrev:
SNL skrev:
Kommer inte ut ikväll, måste bli av med den jävla förkylningen innan tävlingen i morron.
Några som ska ut och kolla stubbracet?

Du kan nog åka ut ändå. För det blir ju nämligen inget stubbrace.

Suck, lata bönder som skyller på vädret....
jaja..allt stressande med crossfan åt helvete då

Let's stance!

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
29 augusti 2009
Jag tänkte dyka upp med kameran för er som vill ha bilder.

3 390 Inlägg
29 augusti 2009
Dyker ut runt 21:00

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Kanon..
1 473 Inlägg
29 augusti 2009
Ingen me en superfräsig snabb bil som kan skjutsa mig från öster te solhaga?
Griffin vart är du?! big_smile

744 Inlägg
30 augusti 2009
SNL skrev:
Kommer inte ut ikväll, måste bli av med den jävla förkylningen innan tävlingen i morron.

vart är de nånstans å börjar när då

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

Kanon..
1 473 Inlägg
30 augusti 2009
Heavymetalvan skrev:
SNL skrev:

vart är de nånstans å börjar när då

blir inge....

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
30 augusti 2009
Det blev lite liv vid mässan iallafall! tackar för det.

Bäst i värla
150 Inlägg
30 augusti 2009
Hur ser det ut på "svinfronten"? (och då menar jag inte svininfluensan). Var ute på mässan igår med audin och tyckte att det verkade rätt lugnt faktiskt. Nu är jag inte så frekvent besökare av mässan så jag vet inte hur det brukar se ut, dock har man ju hört att det brukar svinas friskt.

MVH

3 390 Inlägg
30 augusti 2009
Det var rätt bra ang. nedskräpningen.  Men sen finns tyvärr dessa som fortfarande måste visa att dom faktiskt kan sladda på stora plan iaf. Kom igen, bommarna var ju öppna och resten åkte dit det är "OK" att sladda...

Varför måste ni fortsätta sladda runt stillastående bilar när vi gång på gång tar upp att det inte är så populärt här ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

56 Inlägg
30 augusti 2009
SchumiSRM skrev:
Såg att du körde Mantan, en skönhet till bil smile  Vem körde 240:n?

Missade er i första åket pga att nån jävel skrek att sista bilen åkt, så vi packade ner kameror och började gå men då kom ett gäng till sad  Här är några bilder på Mantan, avslutar med en herre som blev trött på rallyt wink

Farsan rattade Volvon. Bilen som startade före oss fick stopp nånstans därför blev det ett uppehåll innan vi fick åka. Fina bilder! smile

FREAK !
250 Inlägg
30 augusti 2009
tycker det är helt okej att burna och grejja det hör intresset till smile  sen att det är dumt att göra det dör dom "fina" bilarna står kan jag hålla med är dumt .

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

3 390 Inlägg
31 augusti 2009
nicx skrev:
tycker det är helt okej att burna och grejja det hör intresset till smile  sen att det är dumt att göra det dör dom "fina" bilarna står kan jag hålla med är dumt .

Joo, samt att det är där folk åker in/ut från området... krävs inte mycket för att det ska gå illa...

Fetast i stan !!
991 Inlägg
1 september 2009
nicx skrev:

Det är inte bara dom som har "fina" bilar som är rädda om sina bilar .   så jag tycker det är dumt att sladda och leka runt där det står bilar överhuvudtaget även fast bilarna kanske inte ser så jättefina ut .

// Emil

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

171 Inlägg
1 september 2009
Gnäll Gnäll Sluta tala med den lilla söta flickrösten och använd eran mansröst och ryt till åt dom. Är ju endå bara masa 740 som sladdar

Lindesbergs Bilskadecenter
Stöd Reumatikerfonden på Plusgiro 90 03 19-5

Fetast i stan !!
991 Inlägg
2 september 2009
Bjorling skrev:
Gnäll Gnäll Sluta tala med den lilla söta flickrösten och använd eran mansröst och ryt till åt dom. Är ju endå bara masa 740 som sladdar

Det är definitivt inte "bara" 740is som sladdar .  senast i helgen var det en vinröd nissan 200sx s13 som körde runt runt runt och sladdade på framsidan  .
Senast redigerat av Klorin_Elvis (2 september 2009)

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

Livsnjutare
1 707 Inlägg
2 september 2009
Nån som har 16-17" fälgar med slicks som passar Cheva/BMW bultcirkel att hyra ut eller sälja?
Betalar bra och kör försiktigt tongue

Skicka PM...

67 Inlägg
2 september 2009
De e tydligt att tråden är från närke gnälligare tråd får man leta efter. ; )

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
3 september 2009
nilsson_racing skrev:

Vi är licensierade gnällare. big_smile
Och gnäller vi inte i tråden kan ju resten av sverige tro att vi slutat gnälla. yikes

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
3 september 2009
sirmiro skrev:
nilsson_racing skrev:

Vi är licensierade gnällare. big_smile
Och gnäller vi inte i tråden kan ju resten av sverige tro att vi slutat gnälla. yikes

Det är ju klart att vi i Närke gnäller, och visst ska det både synas och höras.
Så varför inte gnälla i forumet?!

Sök