3663
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
3 september 2009
Klorin_Elvis skrev:
Bjorling skrev:
Gnäll Gnäll Sluta tala med den lilla söta flickrösten och använd eran mansröst och ryt till åt dom. Är ju endå bara masa 740 som sladdar

Det är definitivt inte "bara" 740is som sladdar .  senast i helgen var det en vinröd nissan 200sx s13 som körde runt runt runt och sladdade på framsidan  .

Kan det möjligtvis ha varit denna?
https://www1.garaget.org/archive/22/21051/122400/large_122400-1319466.jpg

neckwomen_88
3 september 2009
Är nån som har vägarna förbi Göteborg?

Antingen som har möjlighet att plocka upp en grej o få bensinbidrag eller samåka så man kan dela på bensinkostnaden...

3 390 Inlägg
3 september 2009
Fotografen_Micke skrev:
Klorin_Elvis skrev:
Bjorling skrev:
Gnäll Gnäll Sluta tala med den lilla söta flickrösten och använd eran mansröst och ryt till åt dom. Är ju endå bara masa 740 som sladdar

Det är definitivt inte "bara" 740is som sladdar .  senast i helgen var det en vinröd nissan 200sx s13 som körde runt runt runt och sladdade på framsidan  .

Kan det möjligtvis ha varit denna?
http://www1.garaget.org/archive/22/2105 … 319466.jpg

Det är inte den där som åker runt i Hallsberg utan en tanke på varken hastighetsbegränsningar, säkerhetstänk eller annat. Åker iaf runt en likvärdig utanför skolan här och på stan som kör som en idiot helt enkelt.

Vet inte om det är småflickorna på skolan det ska impas för eller vad som drar..... Har retat upp hela samhället vilket som..

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Fetast i stan !!
991 Inlägg
3 september 2009
Vet inte riktigt om det är denna nissan , för jag har för mig att det finns 2 stycken som ser nästan likadana ut i örebro/kumla/hallsbergs området .  men det kan mycket väl var den.

edit:  det är nog den för jag kände igen den på bilderna jag hittade på garaget med 3 mätare i a stolpen och mattsvart huv med mera
Senast redigerat av Klorin_Elvis (3 september 2009)

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

15 Inlägg
4 september 2009
Klorin_Elvis skrev:
Vet inte riktigt om det är denna nissan , för jag har för mig att det finns 2 stycken som ser nästan likadana ut i örebro/kumla/hallsbergs området .  men det kan mycket väl var den.

edit:  det är nog den för jag kände igen den på bilderna jag hittade på garaget med 3 mätare i a stolpen och mattsvart huv med mera

http://www.garaget.org/?car=122400

Hallsbergsbil som mest syns till i hallsberg,kumla och örebro mestadels nära varvstopp oavsett vägtyp och sträcka och som kanske inte kör med hjärnan i alla lägen nej...

238 Inlägg
4 september 2009
Nån som ska till Karlstad i morgon?

JP Samlare

Fetast i stan !!
991 Inlägg
4 september 2009
bdaudio skrev:
Klorin_Elvis skrev:

http://www.garaget.org/?car=122400

Hallsbergsbil som mest syns till i hallsberg,kumla och örebro mestadels nära varvstopp oavsett vägtyp och sträcka och som kanske inte kör med hjärnan i alla lägen nej...

ja då är de den

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

15 Inlägg
4 september 2009
händer det nått ikväll ?   smile

44 Inlägg
4 september 2009
så länge det inte regnar så ska jag ut och ta en sväng ikväll smile

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
5 september 2009
Några tappra själar stod och huttrade idag. Det märks att hösten är på väg. hmm

44 Inlägg
5 september 2009
det var inte dåligt som det blåste igår kväll hmm

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
5 september 2009
Hur ser det ut ikväll då? Blir det något vid mässan ikväll?

251 Inlägg
5 september 2009
ja ska nog ut en sväng med nya volvon:D

Turbo raggarn
10 Inlägg
5 september 2009
blir nog in till stan ikv iaf:P

No real power Only turbo shit

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
5 september 2009
Drar en sväng ut till mässan och checkar läget... naturligtvis följer kameran med!

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
6 september 2009
Fotografen_Micke skrev:
Drar en sväng ut till mässan och checkar läget... naturligtvis följer kameran med!

Tack allihop för igår! Underbar kväll!!!!

296 Inlägg
6 september 2009
Japp det var kul med både buset och skitsnack på mässan! I sann "Örebro-anda" måste jag dock ge många kängor till "folk" som kastar glasflaskor och bara svinar. Inatt när jag och de sista åkte hem såg det förjävligt ut! Massor med skräp, burkar och flaskor överallt!

Varför måste det vara såhär? Någon får ta med en fluorescerande soptunna vi kan ställa i mitten på plan...

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
6 september 2009
taway skrev:
Japp det var kul med både buset och skitsnack på mässan! I sann "Örebro-anda" måste jag dock ge många kängor till "folk" som kastar glasflaskor och bara svinar. Inatt när jag och de sista åkte hem såg det förjävligt ut! Massor med skräp, burkar och flaskor överallt!

Varför måste det vara såhär? Någon får ta med en fluorescerande soptunna vi kan ställa i mitten på plan...

Kan bara hålla med. Men det jag inte kan fatta är att folk kastar glas där bilar kör. Och det var runt samma bilar som det såg värst ut, de som stod innanför bommarna. sad Och varför inte plocka upp när polisen ställer sig och blinkar med blålampor och talar med er/dem?

Ni som undrade varför det låg en bom i grinden så låg den där det värsta av glaset låg, hoppas ingen fick skador på däcken.

67 Inlägg
6 september 2009
sirmiro skrev:
taway skrev:

Kan bara hålla med. Men det jag inte kan fatta är att folk kastar glas där bilar kör. Och det var runt samma bilar som det såg värst ut, de som stod innanför bommarna. sad Och varför inte plocka upp när polisen ställer sig och blinkar med blålampor och talar med er/dem?

Ni som undrade varför det låg en bom i grinden så låg den där det värsta av glaset låg, hoppas ingen fick skador på däcken.

den här gången kan jag faktiskt hålla med ja var kvar på mässan tills runt 3 å då såg de förjävligt ut överallt

136 Inlägg
7 september 2009
Ja åkte in igår för att möta en polare o så mycket glas som det låg utspritt över planen har jag aldrig sett förut. Hur ska man kunna lösa det? Går det ens? Det tragiska är väll att dom som kastar är så iq befriade att dom inte förstår att det kan skada deras egna bilar heller. Idioter!!

Sök