jag kikar nog förbi en sväng och fotar lite även fast jag är från Karlstad.. Är i Örebro på jobb så ligger bara å möglar på hotellet ändå.. blir med den röda Golf 2an isåfall
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
Va på mässan och kikade.. inga bilar där.. och hittade inte till Rosalis...
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
ahaa.. det va en på facebook som skrev att det va idag... får se om man tar en sväng i morgon igen då haha
Det stämmer kanske, var bara ett mer konkret förslag till fika. Om någon annan vet något bättre med bra parkering så är det bara att säga till. Max/McDonalds i all ära, men vill gärna ha lite mer utbud än dem kan erbjuda.
nygren_iv: Som sagt i tråden är det imorn Onsdag som det handlar om, du är välkommen förbi.
Har vi bestämt tid? Inte för att folk är speciellt duktiga på att passa dem (mig själv inkluderat) men ändå
då kan man ju lika gärna åka till nora samma sak eller frövi .. stannar nog häldre i stan .. marieberg är ju bättre stor parkering å många fika ställen å mycke att se på
Senast redigerat av Heavymetalvan (29 september 2009)