3708
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
3 oktober 2009
WeDo skrev:
Vad negativt det ska vara ang dags träffar. De som vill komma kommer, och de som inte vill, behöver väl inte bry sig kanske ?

Inte negativt, säger bara att det som brukar hända är att man står där på kvällen med. Och att då byta ut kvällsträffar mot dagträffar har ännu inte fungerat smidigt, men att komplettera med det finns inget motstånd mot.

251 Inlägg
3 oktober 2009
nån som ska ut ikväll i det vackra vädret!

Rylander
3 oktober 2009
Sers skrev:
nån som ska ut ikväll i det vackra vädret!

Njee smile blir några kalla ist i värmen smile

58 Inlägg
3 oktober 2009
regn, regn och åter regn...

hepp.. blir mässan en annan gång då.

86 Inlägg
3 oktober 2009
tycker det skulle vara roligt o ha en träff på dagen säg bara till vilken dag smile jag är på big_smile

Kärlek Och Respekt

85 Inlägg
4 oktober 2009
För Subaru-ägare kan jag tipsa om detta:

http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az … &page=

"When I start my car I want the neighbours to think that the world has come to an end"- Homer J Simpson

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
4 oktober 2009
Steewe skrev:

Är vi andra bannlysta? wink

85 Inlägg
4 oktober 2009
sirmiro skrev:
Steewe skrev:

Är vi andra bannlysta? wink

Haha, vi lever i ett fritt land så kommer inte avvisa dig från platsen direkt. wink

"When I start my car I want the neighbours to think that the world has come to an end"- Homer J Simpson

296 Inlägg
4 oktober 2009
I fotosessionen vill vi nog inte ha några Stageor men äta är som sagt fritt smile

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
5 oktober 2009
taway skrev:
I fotosessionen vill vi nog inte ha några Stageor men äta är som sagt fritt smile

Ser ni skillnad på olika blåa 4hjulsdrivna bilar? tongue

271 Inlägg
5 oktober 2009
taway skrev:

ja jävlar man kanske skulle ta ut evon o åka lite ringar runt subborna , för ingen subba lär väl våga göra en ring:D

85 Inlägg
5 oktober 2009
youask skrev:
taway skrev:

ja jävlar man kanske skulle ta ut evon o åka lite ringar runt subborna , för ingen subba lär väl våga göra en ring:D

Väljer att inte kommentera det där, den som lever får se. wink

85 Inlägg
5 oktober 2009
sirmiro skrev:
taway skrev:

Det är väl klart som fasen att vi ser skillnad, speciellt jämfört med en kombi. smile Men det är klart alla får följa med, men ni får itne vara med på våra bilder. wink

Jag rullar med stil
344 Inlägg
5 oktober 2009
Steewe skrev:
sirmiro skrev:
taway skrev:

Det är väl klart som fasen att vi ser skillnad, speciellt jämfört med en kombi. smile Men det är klart alla får följa med, men ni får itne vara med på våra bilder. wink

elkaing

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
5 oktober 2009
vad var de som hände igår (söndags) 04 jag jobbade kväll de var ett gäng som körde där vid schenker o posten logistik fan va man hörde att de gasade somf an:P najjjs

men kan säga att de måste man hålla koll på trafik där därför att post lastbilar kommer ganska mkt efter kl.21.00
jag vet jag jobbar där:P men men de var otrolig underbar att höra löjudet när folk börja dra på lite:p
Senast redigerat av _lee_jr (5 oktober 2009)

132 Inlägg
5 oktober 2009
_lee_jr skrev:
vad var de som hände igår (söndags) 04 jag jobbade kväll de var ett gäng som körde där vid schenker o posten logistik fan va man hörde att de gasade somf an:P najjjs

men kan säga att de måste man hålla koll på trafik där därför att post lastbilar kommer ganska mkt efter kl.21.00
jag vet jag jobbar där:P men men de var otrolig underbar att höra löjudet när folk börja dra på lite:p

Klockan smile?

Jag är nog en av dem som känner sig träffad om det var runt 20:30-21:15 tiden XD
Senast redigerat av toelli (5 oktober 2009)

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
5 oktober 2009
Steewe skrev:
sirmiro skrev:
taway skrev:

Just ja, jag saknar den stora fågelfångaren bak. Det är det ni tog det på va. wink
Kanske rullar förbi, och jag lovar att hålla mig undan från foton, jag gömmer bilen bakom alla subarus. big_smile

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
5 oktober 2009
Blir det någon mitt-i-veckan-träff på Onsdag eller är det för kallt ute för sådant?

FREAK !
250 Inlägg
5 oktober 2009
jag är på på onsdag fan

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Jag rullar med stil
344 Inlägg
5 oktober 2009
jag är också på.. om  inte kan vi kan dra till nått varmgarage och hänga

Sök