4565
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Med.lem
3 759 Inlägg
7 oktober 2009
Lazurblau_Metallic skrev:
selbergo skrev:
Fotografen_Micke skrev:

Klart att det är svartsjuka som ligger bakom attacken mot dig... Han vill väl också ha en RX7:a (innerst inne) som han kan gasa och smälla med...

Innerst inne är nog en rx7:a det sista jag vill ha.

ne du vill väll helst ha en gammal Volvo 140 eller 240 och helst förgasare då du ser ut att ha den stilen

HAHA

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

FREAK !
250 Inlägg
7 oktober 2009
känns som att det är mycke skitnack om volvo i denna tråden ................... vilket är bra big_smile

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

110 Inlägg
7 oktober 2009
nicx skrev:
känns som att det är mycke skitnack om volvo i denna tråden ................... vilket är bra big_smile

ja volvo är skit!

tycker annars det är skitsnack om det mesta här..  fan i alla andra större städer träffas alla bilintresserade och umgås med varandra, i örebro träffas vi och klagar!

kan inte alla släppa alla klagomål nu och så skiter vi i om mogge vill göra avgassmällar, så låter vi  honom göra det, inget som stör mig, och om nu selbergo inte vill ha nån rx7a så behöver han inte det!smile

/krille

Med.lem
3 759 Inlägg
7 oktober 2009
Kriillee skrev:
nicx skrev:

ja volvo är skit!

tycker annars det är skitsnack om det mesta här..  fan i alla andra större städer träffas alla bilintresserade och umgås med varandra, i örebro träffas vi och klagar!

kan inte alla släppa alla klagomål nu och så skiter vi i om mogge vill göra avgassmällar, så låter vi  honom göra det, inget som stör mig, och om nu selbergo inte vill ha nån rx7a så behöver han inte det!smile

/krille

Men vad ska vi då göra om kvällarna när vi inte är på mässan?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

110 Inlägg
7 oktober 2009
Mr_EmCom skrev:
Kriillee skrev:
nicx skrev:

ja volvo är skit!

/krille

Men vad ska vi då göra om kvällarna när vi inte är på mässan?

haha, jadu det var en bra fråga!! wink  vi kan ju diskutera om hur trevligt vi kunde ha det dom kvällarna vi är på mässan? smile

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
7 oktober 2009
Äh, vi spränger hela mässan och sen kan vi alla sitta hemma och dra i snablarna framför datorn och vara bittra över att toapappret tagit slut...

110 Inlägg
7 oktober 2009
J-P-R skrev:
Äh, vi spränger hela mässan och sen kan vi alla sitta hemma och dra i snablarna framför datorn och vara bittra över att toapappret tagit slut...

låter faktiskt rätt skönt! roll

Unknown Örebro
291 Inlägg
7 oktober 2009
se hur fan det har blivit.... örebro vad är det??  stället där dom med samma intresse inte kan samlas tänker väll alla nu. trist men men. tråkigare är ju personangreppen.......men men örebro mässan är i mina ögon en död yta där jag iaf inte tänker vistas mer på helgerna/kvällar

4 767 Inlägg
7 oktober 2009
Försök hålla tråden seriös och diskutera era träffar, och spåra inte iväg på en massa trams.

§1 Sundhet och "netiketten"
För att Garaget ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:

• Garagets målgrupp är personer över 18 år. Är du under 18 år bör du överväga att inte registrera dig.
• Var trevlig och respektera andras åsikter.
• Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Jag rullar med stil
344 Inlägg
8 oktober 2009
nu fredagkväll.. ska vi träffas i nått varmgarge på stan??

Jag rullar med stil
344 Inlägg
8 oktober 2009
_Dalle_ skrev:
se hur fan det har blivit.... örebro vad är det??  stället där dom med samma intresse inte kan samlas tänker väll alla nu. trist men men. tråkigare är ju personangreppen.......men men örebro mässan är i mina ögon en död yta där jag iaf inte tänker vistas mer på helgerna/kvällar

ska vi försöka söka upp en annan plats att hänga på??

3 390 Inlägg
8 oktober 2009
julles skrev:
_Dalle_ skrev:

Det är på G till nästa helg.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Jag rullar med stil
344 Inlägg
8 oktober 2009
WeDo skrev:
julles skrev:
_Dalle_ skrev:

Det är på G till nästa helg.

fan vad nice..

FREAK !
250 Inlägg
8 oktober 2009
tycker det senaste garaget va helt okej ......... dock halt tongue  samma garage i helgen ?

Jag rullar med stil
344 Inlägg
8 oktober 2009
det lutar pt det hållet..

615 Inlägg
8 oktober 2009
Träffas vi i något P-garage så är jag absolut intresserad av att träffa bilfolk om helgerna igen, där kan det fan inte vara nån som sladdar.
Sen kan man göra riktigt sjysta filmer i det ljuset som brukar vara i dem smile

Let's stance!

86 Inlägg
8 oktober 2009
Blire någon träff ikväll ? smile

Kärlek Och Respekt

FREAK !
250 Inlägg
8 oktober 2009
tycker de där garaget va riktigt bra faktiskt . blire samma garage så tar jag mer rc driftern och kör lite mellan pelarna hehe

86 Inlägg
8 oktober 2009
nicx skrev:
tycker de där garaget va riktigt bra faktiskt . blire samma garage så tar jag mer rc driftern och kör lite mellan pelarna hehe

Villket garage är de ni pratar om skulle vara trevligt o vara med smile

Kärlek Och Respekt

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
9 oktober 2009
Gryhed skrev:
nicx skrev:

Villket garage är de ni pratar om skulle vara trevligt o vara med smile

Jag säger detsamma! Var, när?? sänd mig ett PM om plats och tid så är jag där med kameran och bjuder på fotosession!

Sök