känns som att det är mycke skitnack om volvo i denna tråden ................... vilket är bra
ja volvo är skit!
tycker annars det är skitsnack om det mesta här.. fan i alla andra större städer träffas alla bilintresserade och umgås med varandra, i örebro träffas vi och klagar!
kan inte alla släppa alla klagomål nu och så skiter vi i om mogge vill göra avgassmällar, så låter vi honom göra det, inget som stör mig, och om nu selbergo inte vill ha nån rx7a så behöver han inte det!
känns som att det är mycke skitnack om volvo i denna tråden ................... vilket är bra
ja volvo är skit!
tycker annars det är skitsnack om det mesta här.. fan i alla andra större städer träffas alla bilintresserade och umgås med varandra, i örebro träffas vi och klagar!
kan inte alla släppa alla klagomål nu och så skiter vi i om mogge vill göra avgassmällar, så låter vi honom göra det, inget som stör mig, och om nu selbergo inte vill ha nån rx7a så behöver han inte det!
/krille
Men vad ska vi då göra om kvällarna när vi inte är på mässan?
ja volvo är skit!
/krille
Men vad ska vi då göra om kvällarna när vi inte är på mässan?
haha, jadu det var en bra fråga!! vi kan ju diskutera om hur trevligt vi kunde ha det dom kvällarna vi är på mässan?
se hur fan det har blivit.... örebro vad är det?? stället där dom med samma intresse inte kan samlas tänker väll alla nu. trist men men. tråkigare är ju personangreppen.......men men örebro mässan är i mina ögon en död yta där jag iaf inte tänker vistas mer på helgerna/kvällar
Försök hålla tråden seriös och diskutera era träffar, och spåra inte iväg på en massa trams. §1 Sundhet och "netiketten" För att Garaget ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:
• Garagets målgrupp är personer över 18 år. Är du under 18 år bör du överväga att inte registrera dig. • Var trevlig och respektera andras åsikter. • Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande. • Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte! • Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet. • Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.
se hur fan det har blivit.... örebro vad är det?? stället där dom med samma intresse inte kan samlas tänker väll alla nu. trist men men. tråkigare är ju personangreppen.......men men örebro mässan är i mina ögon en död yta där jag iaf inte tänker vistas mer på helgerna/kvällar
ska vi försöka söka upp en annan plats att hänga på??
Det är på G till nästa helg.
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Träffas vi i något P-garage så är jag absolut intresserad av att träffa bilfolk om helgerna igen, där kan det fan inte vara nån som sladdar. Sen kan man göra riktigt sjysta filmer i det ljuset som brukar vara i dem