Precis när man svänger in mot scandic vändzonen så finns det en port man måste köra fram emot så öppnas den och där nere ligger det.. se upp när ni kör ner för det ligger en riktig fälgdödar kant mellan filen för att köra ner/upp ...
Precis när man svänger in mot scandic vändzonen så finns det en port man måste köra fram emot så öppnas den och där nere ligger det.. se upp när ni kör ner för det ligger en riktig fälgdödar kant mellan filen för att köra ner/upp ...
Tack så mycket, nu ska jag nog allt hitta, annars ska jag nog inte köra bil haha
jag tar nog en snabbis på mässan sen drar jag vidare till garaget och hänger där
garaget vi pratar är vid conventrum! tyvärr så kan vi inte säga till folk hur dom ska uppföra sig etc etc men om ni ska dricka TA MED SKITEN I ERAN BIL. det ska vara lika rent och fint där inne när vi åker därifrån som det är när vi kom! tyvärr så bor vi i örebro.. så detta kommer till 99% gå åt helvete.. men det var ju värt ett försök!
Gör för fan nu som attackhamster säger, tar ni med ÖL, CIDER, SPIRT och HEMBRÄNT så ta JÄVLIGT GÄRNA med FLASKORNA! För det här är ett bra ställe som jag hoppas på ska ge många trevliga träffar under den perioden där det är för kallt för att vara ute!
Ännu ska vi inte dra för höga växlar, ingenting är förstört ännu. Men jag håller dock med om att dom som vill göra bournouter gör det bäst någon annanstans. Förhoppningsvis är det något som dör av sig själv när det ligger snö ute, då har folk fått leka av sig och sen värmer man sig nere i garaget och bara snackar skit.
Jag hoppas innerligen vi kan sköta det här på ett snyggt sätt, bevisa nu att Örebro inte är en bunt gnälliga bortskämda idioter och förstör en perfekt plats att hållas på! (Ni som var där förstår vad jag menar med att den verkligen är PERFEKT!)