3493
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

78 Inlägg
16 oktober 2009
Sers skrev:
ingen som ska ut i morgon:P?

Jodå, om man inte fryser för mkt smile börjar bli så kallt ute nu big_smile

Volvoskadad
6 017 Inlägg
16 oktober 2009
krille_johansson skrev:
Har inte riktigt fattat vilket garage ni menar, men äre södergaraget? smile

Nej conventumgaraget är det ju dom snackar om.

Jonas

187 Inlägg
16 oktober 2009
jag tittar nog förbi, någon gång 21-22 eller så smile hoppas på samma trevliga stämning som sist !

Det är inte farten som dödar, utan sättet man stannar på!

78 Inlägg
16 oktober 2009
Volvo_Mannen skrev:
krille_johansson skrev:
Har inte riktigt fattat vilket garage ni menar, men äre södergaraget? smile

Nej conventumgaraget är det ju dom snackar om.

Aha okay, då hittar jag nog dit också big_smile tack så mycket.

155 Inlägg
16 oktober 2009
Åk och stötta Örebro hockey istället försatan smile
Senast redigerat av Albin_V8 (16 oktober 2009)

Snyggast Behöver inte Vara Bäst!
Syns du inte, finns du inte!

132 Inlägg
16 oktober 2009
Precis när man svänger in mot scandic vändzonen så finns det en port man måste köra fram emot så öppnas den och där nere ligger det.. se upp när ni kör ner för det ligger en riktig fälgdödar kant mellan filen för att köra ner/upp ...

78 Inlägg
16 oktober 2009
toelli skrev:
Precis när man svänger in mot scandic vändzonen så finns det en port man måste köra fram emot så öppnas den och där nere ligger det.. se upp när ni kör ner för det ligger en riktig fälgdödar kant mellan filen för att köra ner/upp ...

Tack så mycket, nu ska jag nog allt hitta, annars ska jag nog inte köra bil big_smile haha

744 Inlägg
16 oktober 2009
myran skrev:
Kanske dax för en vinterbilsträff snart som det varit tidigare år?

du är ju dopad denna vinter haha

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

FREAK !
250 Inlägg
16 oktober 2009
som sagt kommer och kör lite rc drifting kommer nog dit vid 20.30 -21 00 eller nått

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

10 Inlägg
16 oktober 2009
attackhamster skrev:
jag tar nog en snabbis på mässan sen drar jag vidare till garaget och hänger där

garaget vi pratar är vid conventrum!  tyvärr så kan vi inte säga till folk hur dom ska uppföra sig etc etc
men om ni ska dricka TA MED SKITEN I ERAN BIL. det ska vara lika rent och fint där inne när vi åker därifrån
som det är när vi kom!  tyvärr så bor vi i örebro.. så detta kommer till 99% gå åt helvete.. men det var ju värt ett försök!

Gör för fan nu som attackhamster säger, tar ni med ÖL, CIDER, SPIRT och HEMBRÄNT så ta JÄVLIGT GÄRNA med FLASKORNA! För det här är ett bra ställe som jag hoppas på ska ge många trevliga träffar under den perioden där det är för kallt för att vara ute!

Synes ikväll med gott humör!!!

Gör din röst hörd och få vägsaltet att försvinna, skriv under på http://www.namnlista.se/forbjud-vagsalt/
Stöjd BIRF! http://www.birf.org/

3 390 Inlägg
16 oktober 2009
Jag kommer nog ut imorgon om det händer något då med vill säga... Eller ? tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

251 Inlägg
16 oktober 2009
då blir det du och jag WeDo ;D

86 Inlägg
16 oktober 2009
Sers skrev:

räkna med mig sarre wink

Kärlek Och Respekt

251 Inlägg
16 oktober 2009
Gryhed skrev:
Sers skrev:

räkna med mig sarre wink

Gött då är vi 3;D

10 Inlägg
17 oktober 2009
fan vad jag älskar det där garaget går ju till och med att burna med 4wd och automat smile

Gör din röst hörd och få vägsaltet att försvinna, skriv under på http://www.namnlista.se/forbjud-vagsalt/
Stöjd BIRF! http://www.birf.org/

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
17 oktober 2009
Kucas skrev:
fan vad jag älskar det där garaget går ju till och med att burna med 4wd och automat smile

Burnouter gjorde att vi kastades ur garage förra året.
Alla gör som de vill, men tänk gärna 2steg framåt.

FREAK !
250 Inlägg
17 oktober 2009
jag gjorde spår på väg ut samt spår med rc bilen

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

3 390 Inlägg
17 oktober 2009
sirmiro skrev:
Kucas skrev:

Burnouter gjorde att vi kastades ur garage förra året.
Alla gör som de vill, men tänk gärna 2steg framåt.

Det funkade alltså en hel vecka.... ? hmm

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
17 oktober 2009
Ännu ska vi inte dra för höga växlar, ingenting är förstört ännu. Men jag håller dock med om att dom som vill göra bournouter gör det bäst någon annanstans.
Förhoppningsvis är det något som dör av sig själv när det ligger snö ute, då har folk fått leka av sig och sen värmer man sig nere i garaget och bara snackar skit.

Jag hoppas innerligen vi kan sköta det här på ett snyggt sätt, bevisa nu att Örebro inte är en bunt gnälliga bortskämda idioter och förstör en perfekt plats att hållas på! (Ni som var där förstår vad jag menar med att den verkligen är PERFEKT!)

Unknown Örebro
291 Inlägg
17 oktober 2009
mm verkade som det......ganska onödigt gjort faktist men men.....var ett bra garaget så varför förlora det??

Sök