2009
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Örebro street Racers
26 Inlägg
28 oktober 2009
fint för dig smile

2 fast 4 you

615 Inlägg
28 oktober 2009
Själv sitter man och dricker cola och käkar chips på ett lan hos en polare.....det suger att inte ha körkort längre sad

Let's stance!

132 Inlägg
29 oktober 2009
SNL skrev:
Själv sitter man och dricker cola och käkar chips på ett lan hos en polare.....det suger att inte ha körkort längre sad

Du låter fett EMO tongue ... precis som jag skulle blivit om jag blev av med körkortet... tråkigt att du blev av med ditt sad

Du får färga håret svart och köpa rakblad för att överleva kommande månaderna, hur många månader fick du?

615 Inlägg
29 oktober 2009
toelli skrev:
SNL skrev:

Du låter fett EMO tongue ... precis som jag skulle blivit om jag blev av med körkortet... tråkigt att du blev av med ditt sad

Du får färga håret svart och köpa rakblad för att överleva kommande månaderna, hur många månader fick du?

Nja någe färga hår eller rakblad blire inte, däremot får jag kanske tid att fixa ihop bilen som står här hemma så den blir klar nån gång. Den har ju stått snart 1,5år.

Hur länge jag blir utan vet jag inte än, men jag hoppas verkligen på 3 månader. Blir det 6 månader.......ja, då blir jag nog EMO.

Let's stance!

251 Inlägg
29 oktober 2009
nån som ska ut ikv:P?

86 Inlägg
29 oktober 2009
Kommer nog inte ikväll ska åka ner till madrid sen till portugal sen amsterdam sen paris smile

Kärlek Och Respekt

110 Inlägg
29 oktober 2009
SNL skrev:
toelli skrev:
SNL skrev:

Nja någe färga hår eller rakblad blire inte, däremot får jag kanske tid att fixa ihop bilen som står här hemma så den blir klar nån gång. Den har ju stått snart 1,5år.

Hur länge jag blir utan vet jag inte än, men jag hoppas verkligen på 3 månader. Blir det 6 månader.......ja, då blir jag nog EMO.

6månder är jäääääävligt lång tid att vänta!! fick tillbaka mitt lämp i onsdags efter 6månaders väntan..
Och man hinner få goda anlag till alkis under den tiden,, roll

615 Inlägg
29 oktober 2009
Kriillee skrev:
SNL skrev:
toelli skrev:

6månder är jäääääävligt lång tid att vänta!! fick tillbaka mitt lämp i onsdags efter 6månaders väntan..

Har vart utan i snart en vecka nu....och jag förstår redan vad du menar med alkis :S

Let's stance!

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
30 oktober 2009
Hur ser det ut ikväll då? Någon som ska ut till mässan?

FREAK !
250 Inlägg
30 oktober 2009
blir väl garaget för lite rc drifting ^^

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Fotograf/Ljudbyggare
781 Inlägg
30 oktober 2009
okej jag kommer att befinna mig på mässan och inte i garaget ikväll... Självklart med kamerautrustningen.

Med-lem
129 Inlägg
30 oktober 2009
Kan nog bli mässa och garaget en stund för mej med ikväll.

Man får aldrig en andra schans att ge ett första intryck.

Jag rullar med stil
344 Inlägg
30 oktober 2009
j00k3 skrev:
Kan nog bli mässa och garaget en stund för mej med ikväll.

starta inga larm bara.. hehe

Med-lem
129 Inlägg
30 oktober 2009
Ska försöka (A) haha! Kul vare:)

Man får aldrig en andra schans att ge ett första intryck.

113 Inlägg
30 oktober 2009
rullar nog oxå in en liten stund wink om man orkar med det wink

335 Inlägg
30 oktober 2009
holken_ skrev:
rullar nog oxå in en liten stund wink om man orkar med det wink

toffel.

Med.lem
3 759 Inlägg
30 oktober 2009
Kriillee skrev:
SNL skrev:
toelli skrev:

1+

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

744 Inlägg
30 oktober 2009
SchumiSRM skrev:
nicx skrev:
blir väl garaget för lite rc drifting ^^

När är du där? Vore kul att kolla/ kanske försöka plåta rc drifting smile

där har du lite  utmaning att få de se riktigt fränt ut hehe

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

Sök