3376
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

744 Inlägg
29 november 2009
Kriillee skrev:
Aeero_ skrev:
Kriillee skrev:
tirkedal, visste inte ens om att dom hade gjort det, och dom flesta som var i garaget igår vet att jag inte var nå överdrivet nöjd över att ha två "fyllon" i min bil.
håller med dig helt och hållet om att det är idioti att pissa och spy ner trapphuset, ingen mer sån "fylla" i min bil i fortsättningen iaf..
nog för inte jag alltid vart nykter, men har jag betett mig sådär så ber jag fan om ursäkt till alla som behövt sett mig då!

/krille

Släppte du aldrig av dom vid dagiset ?

Ska någon till garaget ikväll ?

släppte av dom vid mässan och *host* åkte hem *host*roll

och du skotta motor på vägen hem haha samt shit va full du var i lördags

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

110 Inlägg
30 november 2009
Heavymetalvan skrev:
Kriillee skrev:
Aeero_ skrev:

Släppte du aldrig av dom vid dagiset ?

Ska någon till garaget ikväll ?

släppte av dom vid mässan och *host* åkte hem *host*roll

och du skotta motor på vägen hem haha samt shit va full du var i lördags

ja jävla motorjävel! men saaaatan vad häftigt det var "bam, bambambambam BAAAAAAAAM" och eld under och bakom hela bilen, vilka jävla smällar!!big_smile
ja jävla julbords helvete i lördags, skulle suttit kvar på bussen hem från kilsbergen och gått och lagt mig, men nej, fick för mig att man skulle hoppa av i örebro och tillbringa resten av kvällen där.. dåligt val!roll

3 390 Inlägg
2 december 2009
Nu tänkte jag höra med er alla om en idé som jag läste i Varbergs-tråden.  Där ska de samla alla vinterbilar helgen innan jul och pynta med div. snöspray, glitter, kulor och gud vet vad och sen åka och sprida lite julglädje på stan med musik och pepparkakor tongue

Något som kan vara intressant ?  Antingen helgen innan jul eller rent utav dagen innan, 23:e alltså....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Volvoskadad
6 017 Inlägg
2 december 2009
WeDo skrev:
Nu tänkte jag höra med er alla om en idé som jag läste i Varbergs-tråden.  Där ska de samla alla vinterbilar helgen innan jul och pynta med div. snöspray, glitter, kulor och gud vet vad och sen åka och sprida lite julglädje på stan med musik och pepparkakor tongue

Något som kan vara intressant ?  Antingen helgen innan jul eller rent utav dagen innan, 23:e alltså....

Haha, det låter skojj. Kan man nog hänga med på tongue

Jonas

198 Inlägg
2 december 2009
lät ju jätte skoj, klart man gör om bil funkar o pengar finns big_smile

VolksWagen, Its not about miles per hour, its about smiles per mile!

Unknown Örebro
291 Inlägg
2 december 2009
du vet ju att det är 23 som gäller;) fast är väl mkt folk ute helgen innan;) finns det någon glitterspray som bygger bra så man inte har så bulig bil:P

110 Inlägg
2 december 2009
_Dalle_ skrev:
du vet ju att det är 23 som gäller;) fast är väl mkt folk ute helgen innan;) finns det någon glitterspray som bygger bra så man inte har så bulig bil:P

glasfiber och sen glitter!big_smile

jag är lätt på bara jag fått igång härket med nya motorn! och hittar jag bara takräcken till 740/745/945 så kommer jag även ha en julgran med julgransbelysning på taket! 

okejdå, jag kanske gillar mycket lampor på bilen... om ni inte märkt det redan roll

neckwomen_88
2 december 2009
kan ni inte ta före den 18:e så även vi studenter som åker hem över jul kan vara med? tongue   störtskön idé iaf!!  paraden borde ju faktiskt avslutas nånstans på kvällen sen, kanske parkera bilarna o ta en gemensam öl?

iaf, grym idé!

744 Inlägg
2 december 2009
neckwomen_88 skrev:
kan ni inte ta före den 18:e så även vi studenter som åker hem över jul kan vara med? tongue   störtskön idé iaf!!  paraden borde ju faktiskt avslutas nånstans på kvällen sen, kanske parkera bilarna o ta en gemensam öl?

iaf, grym idé!

har ingen vinter bil men är på att ta lite dricka efteråt

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!

238 Inlägg
3 december 2009
låter som en bra idé , samling nånstans före karavanen?

JP Samlare

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
3 december 2009
neckwomen_88 skrev:

iaf, grym idé!

Ska vi ta en öl sätter jag mig gärna som passagerare i en bil. wink

14 Inlägg
3 december 2009
En öl skulle ju aldrig vara fel men då måste man sitta brevid någon wink

198 Inlägg
3 december 2009
Heavymetalvan skrev:
neckwomen_88 skrev:

iaf, grym idé!

vadå går/sycklar du hela vintern? haha wink

VolksWagen, Its not about miles per hour, its about smiles per mile!

744 Inlägg
3 december 2009
bad-reaper skrev:
Heavymetalvan skrev:
neckwomen_88 skrev:

iaf, grym idé!

de var en lam komentar ja har en året runt bil  men de kanske var för  dålig info  alla här vet de ju redan

744 Inlägg
3 december 2009
SchumiSRM skrev:
bad-reaper skrev:
Heavymetalvan skrev:

Han åker i samma bil som på sommaren wink  och vill förmodligen inte hänga på en massa prylar som repar lacken!?

oj oj gissa om du hadde rätt  jupp de hadde du  har just vunnit dej en fri öl   inte för att de var nån tävling  men  endå hehe

neckwomen_88
3 december 2009
går ju även att samlas nånstans (garage?) och pynta tillsammans först...! smile

67 Inlägg
5 december 2009
ja var på mässan igår de var hejdlöst mycket epa/a-traktorer de måste ha varit någon träff eller nått

3 Inlägg
5 december 2009
Jepp, var träff vid blomsterlandet ^^

409 Inlägg
5 december 2009
händer det nått i kväll eller???

En Saab utan turbo är som en räkmacka utan räkor..

Sök