Nu tänkte jag höra med er alla om en idé som jag läste i Varbergs-tråden. Där ska de samla alla vinterbilar helgen innan jul och pynta med div. snöspray, glitter, kulor och gud vet vad och sen åka och sprida lite julglädje på stan med musik och pepparkakor
Något som kan vara intressant ? Antingen helgen innan jul eller rent utav dagen innan, 23:e alltså....
haha låter ju as mysigt jag är lätt på om jag är hemma förstås
Mvh/ Jempa
Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)
Nu tänkte jag höra med er alla om en idé som jag läste i Varbergs-tråden. Där ska de samla alla vinterbilar helgen innan jul och pynta med div. snöspray, glitter, kulor och gud vet vad och sen åka och sprida lite julglädje på stan med musik och pepparkakor
Något som kan vara intressant ? Antingen helgen innan jul eller rent utav dagen innan, 23:e alltså....
haha låter ju as mysigt jag är lätt på om jag är hemma förstås
Mvh/ Jempa
håller med, det skulle nog kunna bli riktigt skoj!
ja ganska, specielt när man pendlar från linde till örebro 5 dagar i veckan o kör lastbil, och att man bor 1 mil ut i skogen :S men sånt är livet tydligen.
ja ganska, specielt när man pendlar från linde till örebro 5 dagar i veckan o kör lastbil, och att man bor 1 mil ut i skogen :S men sånt är livet tydligen.
Laser-Pekka?
"When I start my car I want the neighbours to think that the world has come to an end"- Homer J Simpson
Laser-Pekka?
ne det var nån tant o gubbe typ som körde en silvrig saab 95 tror jag med vinge o 17" vinter däck o lite skit, trodde aldrig det var snuten iaf