Då gör vi såhär, jag skapar en ny tråd och datumet blir söndagen den 4'e sept. så börjar vi samla namn, gör en edit på denna post med länk när den är gjord.
Togs mitt inlägg där jag önskade att folk ska sluta kasta burkar och flaskor runt sig även på andra platser i staden bort?
Var det fel att jag skrev att folk tittade på ett illegalt race igår (dvs förfluten tid och ca 90% av de som skriver i denna tråd var där) och att de skräpade ner där istället för på mässan?
Grymt bra jobbat på städningen idag, kul att se att det finns människor i Örebro som vill se till att mötes platsen för bilburen ungdom/äldre finns kvar! Bra att detta drogs igång hoppas att fler hjälpsamma ställer upp nästa "Städträff". Jag ska kontakta markägaren och diskutera fortsättningen av detta evenemang. Great work!!!
Bra jobbat idag, ni ska ha grymt med cred trots det dåliga vädret gjorde vi mässan fin ytterligare en Söndag. Hoppas reportaget som NA gjorde blir bra nu så vi kanske kan få med oss ytterligare folk nästa Söndag.
Fan va kul o se att NA äntligen kom till skottet, synd att ja inte kunde vara där, ingen fara med namnet ^^ mitt smeknamn är väll mer välkänt en mitt namn haha xD
As härligt att se att ni blev ett gäng iaf. nästa vecka kommer jag troligen om ja lyckas stjäla några kronor av far min