2011
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

-->*Persson*<--
287 Inlägg
14 november 2011
McTw1st skrev:
kanske skulle skärpa sig om de va folk som vågade gå fram och säga till dem som skitar ner..
kan ju tex. gå ihop ett gäng som föser bort dräggen hela tiden

Jo visst skulle man det, sen får man se det ur verklighets aspekt vilket tyder på att det skulle bli ett jävla liv å bråk då...

"Drive It Like You Hate It"

219 Inlägg
14 november 2011
PerssonTheKung skrev:
McTw1st skrev:
kanske skulle skärpa sig om de va folk som vågade gå fram och säga till dem som skitar ner..
kan ju tex. gå ihop ett gäng som föser bort dräggen hela tiden

Jo visst skulle man det, sen får man se det ur verklighets aspekt vilket tyder på att det skulle bli ett jävla liv å bråk då...

och det är just därför man skall gå i grupp så de inte blir bråk..

FREAK !
250 Inlägg
14 november 2011
Jag kan köpa den fulaste bil som finns ( volvo 740 ) och kapa taket på skiten så kan ni använda fanskapet som papperskorg

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

36 Inlägg
14 november 2011
Men går det inte tala med vederbörande som inte kan hålla sig på en nivå som inte förstör för alla andra,
det känns som ett problem som alla talar om med inte tar det viktiga steg och ta det direkt ist för och klaga här eller på annat sätt ...

Inget är omöjligt, det tar bara lite längre tid...

219 Inlägg
14 november 2011
viciousnightmare skrev:
Men går det inte tala med vederbörande som inte kan hålla sig på en nivå som inte förstör för alla andra,
det känns som ett problem som alla talar om med inte tar det viktiga steg och ta det direkt ist för och klaga här eller på annat sätt ...

som jag sa, att antingen går man ihop och föser bort dem eller så tar man o snackar med dem.

Bröderna bus
118 Inlägg
14 november 2011
Varför inte bara sluta åka dit? det suger ju drulle i alla fall grabbar och tjejer! smile

FREAK !
250 Inlägg
14 november 2011
Skogsby skrev:
Varför inte bara sluta åka dit? det suger ju drulle i alla fall grabbar och tjejer! smile

Helt rätt

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

829 Inlägg
14 november 2011
finns väl vissa såsom jag som fortfarande anser att det är en plats att möta liksinnade.. Jag tänker inte sluta dra dit för det suger.. finns nästan alltid nån man känner igen där.

219 Inlägg
15 november 2011
Skogsby skrev:

jag åker inte dit, men där imot har jag vart på mässan och städat upp efter grisarna, har engaskerat mig mer än vad de flesta av er har men det hör inte till saken, utan snarare att väcka ideer om hur man kan lösa problemet

135 Inlägg
15 november 2011
för nåra år sen var detta inget problem utan alla skötte sig.. vet inte om det är att vi lite "äldre" är så jäkla mkt duktigare än delar av dagens 18-20 åringar..
det har inte skrivits nått vettigt i den här tråden på knappt ett år. bara att hitta ett nytt ställe och hoppas att grisarna stannar kvar på mässan..

198 Inlägg
15 november 2011
Scoore skrev:
finns väl vissa såsom jag som fortfarande anser att det är en plats att möta liksinnade.. Jag tänker inte sluta dra dit för det suger.. finns nästan alltid nån man känner igen där.

håller med dig helt !

Administratör
11 967 Inlägg
17 november 2011
Detta är inte en diskussion om Volvo-ägare eller nån annan typ av bilägare. Håll er till ämnet.

Senaste raden av skräpinlägg har raderats.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

mickenyman.se
687 Inlägg
17 november 2011
chrizz skrev:
Detta är inte en diskussion om Volvo-ägare eller nån annan typ av bilägare. Håll er till ämnet.

Men va fasen spelar de för roll? här är en tråd där bara folk ifrån örebro trakten sitter o snackar skit, en tråd på 283 sidor.. här står de allt ifrån att skogsby har mycket mustasch till att en kille sladdar på tv4 nyheterna smile

Bröderna bus
118 Inlägg
17 november 2011
Det är väl snart slut använt garaget.org, ni bör kanske tillåta A-traktorerna?

Trevlig kväll!

251 Inlägg
17 november 2011
Skogsby skrev:
Det är väl snart slut använt garaget.org, ni bör kanske tillåta A-traktorerna?

Trevlig kväll!

G.Org-Skogsby 0-1

Administratör
11 967 Inlägg
17 november 2011
Newman skrev:
chrizz skrev:

Men va fasen spelar de för roll? här är en tråd där bara folk ifrån örebro trakten sitter o snackar skit, en tråd på 283 sidor.. här står de allt ifrån att skogsby har mycket mustasch till att en kille sladdar på tv4 nyheterna smile

Tråden ligger i ett evenemangsforum avsett för just evenemang och träffar, och inte allmän chatt. Vi har redan väldigt lösa tyglar för angående-trådar likt denna, men det finns en gräns även här. Försök att hålla chatten på en minimal nivå bara. Det här är trots allt ett diskussionsforum, och inte en chatt.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

1 231 Inlägg
17 november 2011
jahaja.. vad ska alla från örebro trakterna göra i helgen då? smile

-->*Persson*<--
287 Inlägg
17 november 2011
Blir väl comventum å mässan som vanligt :p

"Drive It Like You Hate It"

198 Inlägg
17 november 2011