Va ute lite i lilla kumla me "knackarn"(740 som knackar :'( ) Svinkul, lite snorigt och enhjulande surförti kan vara enerverande i höger kurvor Massa folk marieberg/blomsterlandet?
I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!
Va ute lite i lilla kumla me "knackarn"(740 som knackar :'( ) Svinkul, lite snorigt och enhjulande surförti kan vara enerverande i höger kurvor Massa folk marieberg/blomsterlandet?
Vit slö 740 med fula rektangelextralysen. Sladda du runt på meca rundan?
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!
Vit slö 740 med fula rektangelextralysen. Sladda du runt på meca rundan?
nej inte just meca, men runt industri och fängelset, kan det ha varit dig jag hamnade bakom just vid fängelserakan?
Hmm njae var aldrig ut dit. En vit 850 med tjofräsblåa framlysen åkte dock runt där tror jag... Nu får vi snart en varning för OffTopic! ;D
Ikväll tänkte jag om vi kunde få ner så många som möjligt ner i comventum. för för några helger sedan var den ett gäng invandrar ungar som kastade ägg på bilarna där nere å dom är där varje helg när vi kommer ned, å ikv ska dom få känna hur det känns å få ägg kastade på sig.... hur många är på? vi är redan ett par bilar. Btw dom brukar vara 10-15 st.
Jag kommer inte med min bil,men Kanske åker med nån annan om de går. Om jag nu ska in för övrigt.. Kommer även ha med kameran och försöka få lite film på folk som kör och ..ja livet runtomkring. Hörde att det var tydligen folk som ville ha sig själva på film.
Bilder är lite svårare,men Film däremot är väl mer vad den kameran är gjord för. Överdriven vidvinkel med så de kan se fränt ut haha.. Men lutar tyvärr åt att jag inte kan komma ut då det inte fanns plats där jag hade hoppats