Men du vet var conventum ligger? När du åker utanför virginska skolan är det väl?,och sen kommer fram till rödljusen som är utanför Conventum och Södra stationen,så svänger du bara UPP mot själva conventum,och sen första vänster in,och sen ser du 2st portar. Det står 1 och 2 på dom samt öppettider. Nr2 är den porten du ska in i,så kör bara fram till den så öppnas den.
haha låter bra de ^^ när tänkte du röra dig innåt kanske kan mötas innan nån stanns så man hittar på första försöket iställe för o virra runt som en galning i öre xD? jag tänkte åka strax. de tar ju ca 30-40min för mig att ta mig in ^^
haha jag har ingen aning Än faktiskt,men kan ju åka om lagom tid. Jag kommer in på ca 15minuter i bästa fall,men stormar så Sinnessjukt mycket nu så tar det nog lugnt med svarte plutten på motorvägen haha
Om det är så så kan jag ställa mig utanför vid södra stationen så åker vi ner isåfall Är inte ett dugg svårt att hitta så du kommer säkert känna "Men jaha.." när du väl är där haha
haha jag har ingen aning Än faktiskt,men kan ju åka om lagom tid. Jag kommer in på ca 15minuter i bästa fall,men stormar så Sinnessjukt mycket nu så tar det nog lugnt med svarte plutten på motorvägen haha
Om det är så så kan jag ställa mig utanför vid södra stationen så åker vi ner isåfall Är inte ett dugg svårt att hitta så du kommer säkert känna "Men jaha.." när du väl är där haha
haha låter bra det, tänkte väll åka om ca 10minuter kanske, ska väll tanka i ca 0.5 Hektoliter i bilen xD
En annan får tacka för hjälpen också .. Blev en rätt spännande kväll med raka rök,och trasiga rutor,träd över vägen,sjuk storm,donken... Underbar kväll faktiskt
synd att man inte var med, de verkar ha blivit en bra kväll igår, men va händer under veckan då? blir de någe comventum ikväll, men sak samma ja+looi åker ut o spanar