2791
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

692 Inlägg
29 december 2011
Iceman3006 skrev:
gtjim skrev:
Iceman3006 skrev:

jo de blir comventum

vilka tider e folk de nere då ?

runt 20 tiden brukar ja & några vänner va där men de flesta rullar in lite senare, lite olika gång till gång

ok rullar vell in runt den tiden skulle ja tro smile  måste bara försöka fixa bulorna sen nåra idioter förra veckan sparkade in skärmen fram på 2 ställen  hmm

kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P

219 Inlägg
30 december 2011
ja brukar va där 21 ungefär

829 Inlägg
30 december 2011
Iceman3006 skrev:
Scoore skrev:
Jag skippar denna helg tyvärr. Jag är i Eskilstuna då smile

Okej men då får man önska dig gott nytt år i förskott tongue

Gott nytt år på dig med. smile

McTw1st skrev:
ja brukar va där 21 ungefär

Brukar du? big_smile Fick för mig det var första gången förra helgen wink

219 Inlägg
-->*Persson*<--
287 Inlägg
31 december 2011
Vilka ska ut ikväll?

"Drive It Like You Hate It"

692 Inlägg
31 december 2011
jaaa

-->*Persson*<--
287 Inlägg
1 januari 2012
ikväll blire ut till marieberg å åka på häng i den vackra snön big_smile som kom lite för sent´..... ^o) haha men men bättre sent än aldrig! någon mer som ska ut? big_smile

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
1 januari 2012
PerssonTheKung skrev:
ikväll blire ut till marieberg å åka på häng i den vackra snön big_smile som kom lite för sent´..... ^o) haha men men bättre sent än aldrig! någon mer som ska ut? big_smile

Vi tänbkte dra ut en sväng smile när ska ni?

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

400 Inlägg
1 januari 2012
PerssonTheKung skrev:

Hade varit nice att glida med wink men blir nog att stå över sad när bensinen sviker en tongue

plus rätt kass koppling men är ju egentligen bara köra tills det rasar tongue wink

Zerox

Unknown_Orebro
2 januari 2012
Zerox1 skrev:
PerssonTheKung skrev:

Hade varit nice att glida med wink men blir nog att stå över sad när bensinen sviker en tongue

plus rätt kass koppling men är ju egentligen bara köra tills det rasar tongue wink

Du får väll hänga med om jag åker ut någongång vi bor ju nästan grannar.....

829 Inlägg
2 januari 2012
Eftersom det Lär bli mer snö,så undrar jag om någon har en bil for sale? Något bakhjulsdrivet till en vettig peng så man slipper röva runt i en hoppig pluttbil smile

400 Inlägg
2 januari 2012
Scoore skrev:
Eftersom det Lär bli mer snö,så undrar jag om någon har en bil for sale? Något bakhjulsdrivet till en vettig peng så man slipper röva runt i en hoppig pluttbil smile

Mer SNÖ? big_smile lär väl försvinna lika fort igen sad ?

Zerox

829 Inlägg
2 januari 2012
Jo antar det,men jag måste ändå ha en annan bil. Har redan lite rost att fixa på crxen,och behöver inte den salt som är på vägarna där tongue

400 Inlägg
2 januari 2012
Scoore skrev:
Jo antar det,men jag måste ändå ha en annan bil. Har redan lite rost att fixa på crxen,och behöver inte den salt som är på vägarna där tongue

Se det positivt smile den blir ju lättad med åren med alla rosthål som kommer tongue går den ju fortare tongue hihihi wink

Zerox

692 Inlägg
3 januari 2012
PerssonTheKung skrev:

HEHE OK VAD ÅKTE DU I DÄR? för ja var med där ute lite frammåt natten smile

692 Inlägg
3 januari 2012
Scoore skrev:

mer snö när då den som alla var o  sladda i  nyss försvann ju lika fort:(

-->*Persson*<--
287 Inlägg
3 januari 2012
gtjim skrev:
PerssonTheKung skrev:

Åkte med 940n men precis när jag kom dit så fiick ja böter pga mina lampor så tappade lusten å drog hemtyp direkt sad

829 Inlägg
3 januari 2012
gtjim skrev:
PerssonTheKung skrev:

Det var du alltså som stod bredvid oss vid coop. blev lite fundersam för kände inte igen bilen eller så haha. Föresten.. Vad är det som knackar i din motor? Låter Rätt illa tongue

Den med lägst bil vinner
617 Inlägg
3 januari 2012

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)

173 Inlägg
3 januari 2012
Har en 745a till salu skatt och bess till första juni om du köper den för 5000 så får du med en volvo 760 som startar o går men inte bess eller skatt

Sök