2762
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

829 Inlägg
3 januari 2012
Stenzzon skrev:
Har en 745a till salu skatt och bess till första juni om du köper den för 5000 så får du med en volvo 760 som startar o går men inte bess eller skatt

Utan 760n då? Har inte plats för en reservdelsbil.

173 Inlägg
3 januari 2012
4000

692 Inlägg
3 januari 2012
Scoore skrev:
gtjim skrev:
PerssonTheKung skrev:
ikväll blire ut till marieberg å åka på häng i den vackra snön big_smile som kom lite för sent´..... ^o) haha men men bättre sent än aldrig! någon mer som ska ut? big_smile

HEHE OK VAD ÅKTE DU I DÄR? för ja var med där ute lite frammåt natten smile

Det var du alltså som stod bredvid oss vid coop. blev lite fundersam för kände inte igen bilen eller så haha. Föresten.. Vad är det som knackar i din motor? Låter Rätt illa tongue

okok om du minar min subba  så vad ja vet knackar den från ena drivknuten . motorn är ny genomgången o inga miss ljud alls  eller från låda så det är drivknuten fram  på vänster . den börjar ta lite stryk när man kör hårt tydligen tongue. har varigt dålig länge men  började knacka för ett litet tag sen  .ska bytas här framöver men som sakt knackar ju bara när man svänger så  den håller vinetern ut smile. men motorn o allt går fin fint big_smile 

första vintern ja kör med överladd o awd lite små svårt  men kul som f** e de. det rör på sig kan man ju säga big_smile

snöar ju nu så borde  ses därute  igen om snön skulle lägga sig smile
Senast redigerat av gtjim (3 januari 2012)

kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P

829 Inlägg
3 januari 2012
Hmm tyckte det lät när du startade upp den :S Du var under huven och sprayade nånting (sa några,jag såg inte själv då jag var ute och sladdade polarens BMW) tongue

692 Inlägg
3 januari 2012
Scoore skrev:
Hmm tyckte det lät när du startade upp den :S Du var under huven och sprayade nånting (sa några,jag såg inte själv då jag var ute och sladdade polarens BMW) tongue

aah jo de va ja har ett rem hjul som hade gett upp  så det gnistlade om generatorremmen så spray på lite remspray så den blev tyst tongue tills man kom hem tongue

692 Inlägg
3 januari 2012
men hör gärna av er när ni drar ut  igen smile här eller på nått sms 0768764456  o jimmy var mitt namn:)

-->*Persson*<--
287 Inlägg
4 januari 2012
är det någon som är ute ikväll?

"Drive It Like You Hate It"

400 Inlägg
4 januari 2012
PerssonTheKung skrev:

Är det ens snö ute? wink

Zerox

829 Inlägg
4 januari 2012
Ligger bara lite skit på backen. inget ens att sladda på antar jag.

Gtjim: hmm okay.. tyckte något knackade när du startade motorn .Kanske inte hördes inifrån bilen? :o

692 Inlägg
4 januari 2012
PerssonTheKung skrev:

nna mest slask o regn men blire kallt nu blire blixt halka direkt tongue

692 Inlägg
4 januari 2012
Scoore skrev:
Ligger bara lite skit på backen. inget ens att sladda på antar jag.

Gtjim: hmm okay.. tyckte något knackade när du startade motorn .Kanske inte hördes inifrån bilen? :o

hmm måste undersökas imorn tongue

400 Inlägg
4 januari 2012
gtjim skrev:
PerssonTheKung skrev:

nna mest slask o regn men blire kallt nu blire blixt halka direkt tongue

och blir det blixt halka kan det sluta illa typ så här sad

http://www.garaget.org/?car=255995&image=2594911

http://www.garaget.org/?car=255995&image=2594912

Zerox

31 Inlägg
4 januari 2012
vem vare som filma i söndags på blomsterlandet? tror jag kom med där en sväng big_smile skicka gärna länk i pm te mig , eller posta här?

Okontrollerat jävla dyng häng

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
4 januari 2012
Appelros_ skrev:
vem vare som filma i söndags på blomsterlandet? tror jag kom med där en sväng big_smile skicka gärna länk i pm te mig , eller posta här?

haha jaså vare du som kom sladdandes med audin i söndags ^^ haha.
Var en kompis som stod och filmade.

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

31 Inlägg
4 januari 2012
japp de var jag smile kan du få tag i filmen tror du? big_smile

JFU104
4 januari 2012
Jag undrar om det finns något intresse att spela in lite sladdfilmer? Jag redigerar och fixar lite, men skulle behövas lite fler bilar. Helst volvo smile

-->*Persson*<--
287 Inlägg
4 januari 2012
JFU104 skrev:
Jag undrar om det finns något intresse att spela in lite sladdfilmer? Jag redigerar och fixar lite, men skulle behövas lite fler bilar. Helst volvo smile

JAG ÄR PÅ! satt precis å tänkte på den iden big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

"Drive It Like You Hate It"

JFU104
4 januari 2012
PerssonTheKung skrev:
JFU104 skrev:

JAG ÄR PÅ! satt precis å tänkte på den iden big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Härligt!smile vet du några flera?

400 Inlägg
4 januari 2012
JFU104 skrev:

skulle vara nice smile

Bara vänta på att snön verkligen kommer hit och ser till att bestämma sig för att stanna  smile

Zerox

31 Inlägg
4 januari 2012
JFU104 skrev:

vad äre för fel på audi? wink

Sök