3332
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

-->*Persson*<--
287 Inlägg
4 januari 2012
JFU104 skrev:
PerssonTheKung skrev:
JFU104 skrev:
Jag undrar om det finns något intresse att spela in lite sladdfilmer? Jag redigerar och fixar lite, men skulle behövas lite fler bilar. Helst volvo smile

JAG ÄR PÅ! satt precis å tänkte på den iden big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Härligt!smile vet du några flera?

kan fixa ihop ett par stycken big_smile

"Drive It Like You Hate It"

829 Inlägg
4 januari 2012
Hmpf.. jag lär väl inte vara med eftersom jag Vill köra bmw i vinter... men volvo blir nödvärn om det är så.

400 Inlägg
4 januari 2012
PerssonTheKung skrev:
JFU104 skrev:
PerssonTheKung skrev:

JAG ÄR PÅ! satt precis å tänkte på den iden big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Härligt!smile vet du några flera?

kan fixa ihop ett par stycken big_smile

I vilket fall kan jag nog vara med på ett hörn någon gång  wink tongue

Zerox

JFU104
4 januari 2012
Scoore skrev:
Hmpf.. jag lär väl inte vara med eftersom jag Vill köra bmw i vinter... men volvo blir nödvärn om det är så.

Självklart får du vara med! smile det går ju att göra flera olika filmer! Tanken var att ha en film med bara Volvo ismile
Nån som har en bra kamera då?

JFU104
4 januari 2012
Appelros_ skrev:
JFU104 skrev:
Jag undrar om det finns något intresse att spela in lite sladdfilmer? Jag redigerar och fixar lite, men skulle behövas lite fler bilar. Helst volvo smile

vad äre för fel på audi? wink

Du får gärna vara med och åka Audi också!smile Vi kan göra olika filmer:)

Den med lägst bil vinner
617 Inlägg
4 januari 2012
Jag är på smile

man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)

-->*Persson*<--
287 Inlägg
4 januari 2012
filmar du å sköter sånt så håller jag med kamera. jag kan inte ett skit om redigering å sånt, men har en bra video kamera tongue

"Drive It Like You Hate It"

JFU104
4 januari 2012
PerssonTheKung skrev:
filmar du å sköter sånt så håller jag med kamera. jag kan inte ett skit om redigering å sånt, men har en bra video kamera tongue

Låter kanon!smile men jag vill ju vara med att köra lite också så du kanske får filma en liten stund:P Men redigeringen och det kirrar jag!

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
4 januari 2012
Appelros_ skrev:
japp de var jag smile kan du få tag i filmen tror du? big_smile

haha gött, ;D inte just nu för de fixar en film tongue men kommer upp slutet av vintern vad jag vet tongue

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

JFU104
4 januari 2012
JFU104 skrev:
PerssonTheKung skrev:

Låter kanon!smile men jag vill ju vara med att köra lite också så du kanske får filma en liten stund:P Men redigeringen och det kirrar jag!

Ni som är intresserade kan skicka PM till mig så styr vi upp nåt! så slipper vi använda tråden smile

31 Inlägg
4 januari 2012
jjempa skrev:
Appelros_ skrev:

haha gött, ;D inte just nu för de fixar en film tongue men kommer upp slutet av vintern vad jag vet tongue

okej! fint smile länka den gärna sen när den är klar!

Okontrollerat jävla dyng häng

829 Inlägg
4 januari 2012
JFU104 skrev:
Scoore skrev:

Självklart får du vara med! smile det går ju att göra flera olika filmer! Tanken var att ha en film med bara Volvo ismile

Haha fint.. Dock än så länge är jag billös,så blir ingen filmbit för min del än sad

400 Inlägg
4 januari 2012
Scoore skrev:
JFU104 skrev:
Scoore skrev:

Haha fint.. Dock än så länge är jag billös,så blir ingen filmbit för min del än sad

Får väl köra med crxen tongue

Zerox

Inte bá killar som kan, vi tjejer kan oxå
324 Inlägg
4 januari 2012
Appelros_ skrev:
jjempa skrev:
Appelros_ skrev:

okej! fint smile länka den gärna sen när den är klar!

Okej ska göra det smile

Inte bara ni killar som kan, vi tjejer kan vi med :)

829 Inlägg
4 januari 2012
Zerox1 skrev:
Scoore skrev:
JFU104 skrev:

Det har jag redan provat och det går bara inte att rulla runt med den i snön.. är så sjukt obekvämt hmm

692 Inlägg
4 januari 2012
Scoore skrev:
Zerox1 skrev:
Scoore skrev:

Det har jag redan provat och det går bara inte att rulla runt med den i snön.. är så sjukt obekvämt hmm

hmm  hade en civic men han inte pröva vinter körning  men låter inget kul om de e så obekvämt o köra vintern.   hittade sen felet på motorn wink  det var hållaren till generatorn en skruv hadde skruvat uppsig  så när motorn gick så skakade hela hållaren  så de blev tyst när man drog åt den tongue
Senast redigerat av gtjim (4 januari 2012)

kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P

597 Inlägg
4 januari 2012
blir vell att sätta på isdäck och ute med e30in när ni ska filma då;)

#silence i kill you#

JFU104
4 januari 2012
Tirkedal skrev:

Det är bara att du hör av dig om du är intresserad av att vara med så jag vet hur många det blir:)

597 Inlägg
4 januari 2012
JFU104 skrev:
Tirkedal skrev:

Det är bara att du hör av dig om du är intresserad av att vara med så jag vet hur många det blir:)

visst är de intressant att va med:D beror ju på vilken dag de blir och tid tongue men skriv upp mig:D

#silence i kill you#

173 Inlägg
4 januari 2012
Tirkedal skrev:
JFU104 skrev:
Tirkedal skrev:

visst är de intressant att va med:D beror ju på vilken dag de blir och tid tongue men skriv upp mig:D

skriv upp mej med

Sök