Dendär såg jag på en bilträff någonstans! Fick senare reda på att det har gjorts 6 st exemplar av dendär Om jag minns rätt, Minns dock inte vad firman heter dom byggde dom..!
Dendär såg jag på en bilträff någonstans! Fick senare reda på att det har gjorts 6 st exemplar av dendär Om jag minns rätt, Minns dock inte vad firman heter dom byggde dom..!
hehe ok men ful var den Hitta dock en annan bil som man är bra sugen på att köpa men är ju bara att drömma vidare
Men vilka skulle ut ikväll? några som ska ut runt Odensbacken till
hehe ok men ful var den Hitta dock en annan bil som man är bra sugen på att köpa men är ju bara att drömma vidare
Men vilka skulle ut ikväll? några som ska ut runt Odensbacken till
hmm kanske itne närmast odensbacken men en ska ut från kumla:) frågar är vart ska alla ses då?conventum ? runt 2000 som vanliga tiden där nere ?
Senast redigerat av gtjim (6 januari 2012)
kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P
ajjemen! vi åker nog in vid kl 8 som vanligt, ska bara köra mor å far först sen åka tvätttunnel haha orka inte tvätta bilen hemma när de är så jävla kalt
ajjemen! vi åker nog in vid kl 8 som vanligt, ska bara köra mor å far först sen åka tvätttunnel haha orka inte tvätta bilen hemma när de är så jävla kalt
se upp så inte bilen ramlar ner i hålet igen bara
hålet?
kör så de ryker:D om det inte ryker gasa lite till då:D:P
Funderar på att fläska in jag med. Blev precis klar med nya lådan till subben. Har även kopplat in ett extra batteri nu. Återstår bara att tuna in portarna
Kanske rullar ut sen. Från Kumla då mot conventum. Kommer låta Helvete och lite till,för efter kl 23 är det ju halva priset på GDShallen..då ska avgassystemet dit så de blir lite tystare iaf