3055
Sök

Dampryck i trafiken ?

Avstängd
1 266 Inlägg
23 november 2007
Trådstartare
Alltså inan jag hade kortet..så tänkte jag att det var riktigt löjligt att ha dampryck i trafiken...
men nu när jag själv har kortet så har jag själv riktiga jävla dampryck..alltså jag pratar med mig själv..säger tex "flytta på dig din jävla f***a"...."B*G" osv...är det någon mer som håller på så här ? det är ett riktig Omoget betende..fan..varför håller man på så ? jag vill ju inte det igentligen... hmm nån som har svaret ?

och åker jag in i en rondell..och en åker ut precis framför mig, då gasar jag på..då kokar det i mig..men sen tänker man efter..man ska istället SLÄPPA på gasjäveln..men det går inte..blä hmm
Senast redigerat av TheFinnishFlash (23 november 2007)

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

- De är jag de.
354 Inlägg
23 november 2007
Du har blivit omogen?

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
23 november 2007
Du har inte svårt att kontrollera ilska annars?

Oftast är ju lugna människor alltid lugna, och mer hetsiga människor blir lite mer som du beskriver..

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Avstängd
1 266 Inlägg
23 november 2007
Trådstartare
John87 skrev:
Du har inte svårt att kontrollera ilska annars?

Oftast är ju lugna människor alltid lugna, och mer hetsiga människor blir lite mer som du beskriver..

alltså jag kan kontrolera min ilska, till en hög grad.. men efter det så kan jag nog inte det..men endå..vad fan är det och bli arg på igentligen ? så jävla löjligt..för jag e en lugn person anars

Avstängd
1 266 Inlägg
23 november 2007
Trådstartare
Killr0y_swe skrev:
Du har blivit omogen?

vadå du har blivit ? jag har kanske varit det hela tiden..jag vet inte jag.. men jag kan iaf inse mina brister

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 november 2007
Jag är nästan lika dan tongue ha ha

Sump Runk Rätt O Slätt!

Avstängd
1 266 Inlägg
23 november 2007
Trådstartare
HyperSonica skrev:
Jag är nästan lika dan tongue ha ha

Jaså, det är sånna som vi som är farliga i trafiken med. det är Mååånga gånger folk har fått nita mitt i rondellen när ja kommer för dom tror dom ska hinna..visst jag är inne först...men dom hade lätt hunnit om jag inte hade fjantat mig..nudå hjälp mig vill inte hålla på så här, ska jag kanske lyssna på arvingarna eller nått i bilen lol

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
23 november 2007
Känner igen mig. Fast inte det där i rondeller. Utan att jag svär å e sur på dem som kör ut framför mig så att jag måste bromsa och folk som bara kör allmänt jätte slött.. ex 65 på 90 väg. Normalt är jag en mycket lugn person.

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

- De är jag de.
354 Inlägg
23 november 2007
TheFinnishFlash skrev:
Killr0y_swe skrev:
Du har blivit omogen?

vadå du har blivit ? jag har kanske varit det hela tiden..jag vet inte jag.. men jag kan iaf inse mina brister

Nu menade jag inget illa, om du trodde de.

Kan väll ha med att göra att man blir lite mer körvan och märker mer fel och brister på andra personers körning. Detta lärde jag mej när jag tog mitt traktorkort (2½ år sen). Ja kommer ihåg de bilderna i trafikboken i tre personer tankar när en fotgängare går över vägen vägen utan att ha grönt. Den yngre tänkte "De finns faktiskt regler!", den som hade haft körvana i 10 år eller mer kommer ja inte ihåg va den sa. Men en pensionär som blir utasatt för samma cenario tänkte "Jaja, han kanske har bråttom" typ.

Min förklaring iaf big_smile

Edit: I dagens trafikbok har de tagit bort detta, de fattar jag inte varför.
Senast redigerat av Killr0y_swe (23 november 2007)

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

1 833 Inlägg
24 november 2007
Du fick körkort och fick ett neuropsykiatriskt funktionshinder på köpet(damp)?

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
24 november 2007
Man får väl erkänna att man kan klämma ur sig ett och annat trevligt ord när man kör bil. Hatar när andra inte fattar hur man kör bil. Som nu för ca 45 minuter sen när jag var ute och körde. Åkte på en 90 väg kmr ikapp en bil som ligger i 50-55 km/h och kör mitt i vägen så man inte kommer förbi. Då svor jag en hel del.

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

881 Inlägg
24 november 2007
Vissa tutar på en som kom från höger, varpå jag senare insåg att jag inte befann mig på huvudled... Men jag lovar att jag dampade när han körde ut framför mig tongue

Pinsamt... lol big_smile

406 Inlägg
24 november 2007
haha man blir galen ibland,

:DPlattan i mattan:D

Sleeper
3 084 Inlägg
24 november 2007
Squadron skrev:

HAHAHAHAHAHA haha haha haha....

haha hahahahahahahahahahaha! har lite dålig humor ikväll men fan vad jag skrattade

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

8 156 Inlägg
24 november 2007
Squadron skrev:

Damp är en tilläggsdiagnos till ADD/ADHD som innebär att man även har problem med motorik och koordinationsförmåga. Fast jag antar att ditt inlägg var positivt menat?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

8 156 Inlägg
24 november 2007
Iaf. Jag har ett antal kompisar som blir aggressiva när dom sitter bakom ratten.
En kusin till mig är världens lugnaste och snällaste människa, men bakom ratten kommer det fram en hel del svordomar och fingret kommer upp ibland också.
Där snackar vi om revirtänk! I'm king of the road.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Wankel
1 080 Inlägg
24 november 2007
vissa gånger har man ju rätt att dampa, t.ex som vissa redan sagt när folk ligger i 65 på 90väg, det är ju livsfarligt egentligen

MDS Västerås

510 Inlägg
24 november 2007
StiFf skrev:
vissa gånger har man ju rätt att dampa, t.ex som vissa redan sagt när folk ligger i 65 på 90väg, det är ju livsfarligt egentligen

Det blir kö .. Många gör farliga omkörningar .. jag räcker finger .. sen är allt bra smile Nej, men serriöst, det borde vara böter för "långsamkörning" .. Lika mycket som fortkörning, eller mer .. Mvh Johan

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
24 november 2007
du kanske tänker annorlunda att jämföra med andra, du vill att det ska röra sig framför dig, helst inte ha bilar alls, du markerar en viss revir som inget som ska komma till, när du kör, du finns i din egen värd eller?
du är inte ensam att agerar så, många gör det, special när man har störe och snabbare bil, man vill har fri väg och man vill att de gamla som kallas söndag förare stanna helst hemma eller tar bussen men dom finns också med i traffiken. cool
Tänk också vad de äldre tänker om don ungar som kör, många ska inte har körkort.
Senast redigerat av alain (24 november 2007)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Sidledesförare
268 Inlägg
24 november 2007
Det brukar ju inte vara att man har brottom eller så men vissa är bara så sjukligt skadade i hjärnan att man funderar hur de ens lyckats få körkortet och som följd av möten med dessa individer så kan det ibland bli lite irritation.

Man vet aldrig, före man vet

Sök