Om du köper någon julklapp på nätet så snappar facebook upp det och skvallrar för din vänner m.m. Nu kan man visst inte ens få köpa julklappar ifred (räcker det inte med att folk är nyfikna ändå?) =P
Jaha, nu vet ni det.
Kanske onödig tråd men... Bara en varning från mig
Om du köper någon julklapp på nätet så snappar facebook upp det och skvallrar för din vänner m.m. Nu kan man visst inte ens få köpa julklappar ifred (räcker det inte med att folk är nyfikna ändå?) =P
Jaha, nu vet ni det.
Kanske onödig tråd men... Bara en varning från mig
Har läst mycket om facebook på internet, dom idioterna som driver sidan tar reda på allt om ens liv verkar det som.. Så det skulle inte förvåna mig om detta är Sant det du säger..
Om du skiter på en allmän toalett kommer facebook att samla in ditt skit och analysera det. Sedan kommer de maila alla dina vänner och säga vad du käkat!
Edit: Min kompis mammas kunsins pappas brors trädgårdsmästare sa att facebook dessutom sparar skiten i sitt lager.
Senast redigerat av Caffe (27 november 2007)
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
var på ikea med familje kort för att få lite bättre priser, efter 2 veckor ringde dom mig och sa att de hade inte min internet adress, jag bara svarade att dom skulle inte få eller och att jag inte vill höra någonting från dom på internet.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Nej det är ju ofta som aftonblandet (eller annan tidning) hittar på något sådant. Visst man kanske inte ska tro på allting ord för ord men det finns ju alltid en sanning i det hela.
Nej det är ju ofta som aftonblandet (eller annan tidning) hittar på något sådant. Visst man kanske inte ska tro på allting ord för ord men det finns ju alltid en sanning i det hela.
Jojo, det är säkert sant att det finns en sökmotor som scannar efter vad folk köper på nätet och skickar ut annonser sen. Men att dom skvallrar till dina vänner låter lite fööör mkt...hehe. Hur ska dom veta vilka du umgås med
Jojo, det är säkert sant att det finns en sökmotor som scannar efter vad folk köper på nätet och skickar ut annonser sen. Men att dom skvallrar till dina vänner låter lite fööör mkt...hehe. Hur ska dom veta vilka du umgås med
Facebook vet inte vilka du umgås med, men facebook vet vilka du har upplagda som vänner i sitt system...
Det är omöjligt för en tjänst att veta att det är just julklappar du köper. . Och handen på hjärtat, hur många köper julklapparna över nätet, och till dom man har på vännerlistan på facebook?
Tycker allt med facebook är så överdrivet just nu. Har inte skaffat det och tänker inte göra det heller.
Och det är bara att leta reda på var den lilla spårhunden ligger installerad på datorn. För den måste finnas någonstans och läsa av alla sidor du är inne på. Tror det är lite för bra för att vara sant att den känner av när ett köp genomförs.
Senast redigerat av Edil_ (27 november 2007)
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Ja, om folk kanske skulle börja tro på annat folk?
Nöjer ni er med att det står på aftonbladet eller vad vill ni mer ha för bevis?
Ha det!
ja inte fan litar ja på aftonbladet iaf ja blev åtalad å kom i rättegång med 4 andra kompisar för att en på aftonbladet gjorde en historia som inte ens var sann.. så ja tror ALDRIG mer på aftonbladet! mkt där är bara skitsnack!