Man får till och med passar sig för det man skriver på ett inlägg, det finns folk som har betalt för att leta efter olika inlägg som bevis material på internet och skriva om det i tidningen och då i vissa fall landa i en domstol och hamna där man inte vill.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
hörde de där me fast på radion där varnade man även för facebok att man inte skulle skriva eller lägga ut info om sina vänner eftersom facebok lämnar ut uppgifter om en
var på ikea med familje kort för att få lite bättre priser, efter 2 veckor ringde dom mig och sa att de hade inte min internet adress, jag bara svarade att dom skulle inte få eller och att jag inte vill höra någonting från dom på internet.
Din internetadress?? Varför gav du inte dom adressen: www.garaget.org/alain ??? Du kunde ju fått en 5a av IKEA
Tror det är ren bullsjit hur fasen ska facebook veta vad jag köper och vem fasen jag ska ge det till bara undra och ne jag litar inte ett dugg på aftonbladet eller liknande skvaller pressar står bara en massa skit, det ända som är roligt med dessa tidningar är serierna
Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?
Om du köper någon julklapp på nätet så snappar facebook upp det och skvallrar för din vänner m.m. Nu kan man visst inte ens få köpa julklappar ifred (räcker det inte med att folk är nyfikna ändå?) =P
Jaha, nu vet ni det.
Kanske onödig tråd men... Bara en varning från mig
Ha det bra!
Tack, det känns väldigt viktigt att ha det här i åtanke. Jag lägger det i samma hög som din smitande krock-kompis och ert byskvallrande..
Om du köper någon julklapp på nätet så snappar facebook upp det och skvallrar för din vänner m.m. Nu kan man visst inte ens få köpa julklappar ifred (räcker det inte med att folk är nyfikna ändå?) =P
Jaha, nu vet ni det.
Ha det bra!
Tack, det känns väldigt viktigt att ha det här i åtanke. Jag lägger det i samma hög som din smitande krock-kompis och ert byskvallrande..
Kom du inte på något bättre att skriva?
Ja, jag har väl sagt det till dig innan; Du tror på vad du vill.
Om du nu tycker att allting som skrivs är så himla dumt varför ens lägga ned energi och tid på att säga att " SÅ ÄR DET INTE!!!" fattar inte varför, men du är bra på det.
Jag antar att det är ett script som söker igenom cookies från de mest välkända onlinebutikerna. Att sedan publicera information från dessa är sedan en walk in the park. Sen om det är just julklappar skiter nog författaren till eventuell aftonbladetreporter i.
Likadant finns det script som söker igenom adresser i online email klienter som sedan skickar ut invites till typ facebook etc etc etc.
Jaha, nu vet ni det.
Ha det bra!
Kom du inte på något bättre att skriva?
Ja, jag har väl sagt det till dig innan; Du tror på vad du vill.
Om du nu tycker att allting som skrivs är så himla dumt varför ens lägga ned energi och tid på att säga att " SÅ ÄR DET INTE!!!" fattar inte varför, men du är bra på det.