1850
Sök

Här har vi killarna som kan

755 Inlägg
29 november 2007
_Spawned_ skrev:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH... alltså.. det går bara inte att nån är så jävla korkad att man tror på det där.. ^^ det måste va ett skämt.. annars borde dom gräva ner sig själv.. ^^

kan ju ta sanden som blev över och lägga över sig

Ovejävel!
261 Inlägg
29 november 2007
Ja borta i USA är ingenting omöjligt! Jag o kompisen gjorde nästan samma sak faktiskt på hans gamla 740 i lördags smile

Hällde i 3 liter vatten blandat med grus där man fyller på olja. O för säkerhets skull så körde vi på varvstoppet 13 min i sträck utan att den ens märktes nån skillnad.
Va fan tänkte vi o jag gick efter alla mynt i myntfacket i min bil o stoppade i, bara rasslade till som en jävla stenkross o inte fan dog den för det smile

Då jävlar hämtade vi en fransk bult o några muttrar o en näve brickor o proppade i när den gick på fullvarv.

Gnissel o sprak vad det gormade till!! Tror vi krökte o slog sönder alla ventiler för den gick runt som den inte ens hade kolvar när man sedan drog på starten.

Volvo for life. Kan det bli bättre på en lördagkväll?? O nästan allt på kompisens kameramobil tongue  Ska försöka lägga in filmen på sidan snart...

Kör du så dör du!

V8 Real Power - No Turbo Shit
544 Inlägg
29 november 2007
Haha, det är ju en Audi ägare de handlar om , de säger väl saken;)

V8 - 4 Life

1 722 Inlägg
29 november 2007
Vad handlar det här om ??

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

3 722 Inlägg
29 november 2007
haha jävla idioter, han kan inte så mycket om Audi bara honda, hahahaahahahha

4 506 Inlägg
29 november 2007
Men det är väll inget konstigt? Gjort så på många bilar på trimmningsfirman wink haha, Jaja det måste ha vart ett skämmt men fasen den var bra endå!

Kan du andas kan du dö.

60 Inlägg
29 november 2007
hahahhaha grymt härliga snubbar big_smile höll på att avlida när man läste kommentarerna sen.

måste ju vara ett skämt annars vore de ju rent sorgligt hur dumt folk de finns

TVT Member
377 Inlägg
29 november 2007
HAHAHAHHAHA... bland det roligaste jag läst på riktigt länge... om det är sant så tycker jag rätt så synd om killen.... "My buddy only does Hondas so he doesn't know much about Audis" hmm undra om han brukar porta honda motorer sådär?! big_smile

285 Inlägg
29 november 2007
Hahahahahaha kan inte sluta skratta hahahaha!! Kanske det bästa jag läst smile

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!

Makaronborrare
993 Inlägg
29 november 2007
Hahahaha big_smile Det kan ju fan inte vara sant. Så puckad kan man ju inte vara. Eller? Hoppas jag i allafall tongue Ett gott skratt fick man i allafall

863 Inlägg
29 november 2007
Haha betongfyllt block har man väl hört talas om men sand fylld motor?? Haha big_smile

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
29 november 2007
Är det ingen alls som läser inläggen innan dom postar i tråden ??

Har ju redan skrivit att det är fake och bara kopierat från en tråd från 2003 på audiworld dock *kan* originaltråden på audiworld vara sann.

Så slutsatsen är att killen på audiforums *inte* har gjort detta utan det är bara en av moderatorerna där som jävlas med folket på forumet men historien i sig kan vara sann även om det är väldigt osäkert.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

863 Inlägg
29 november 2007
Haha jodå läste de men de är ju roligare att låssas att de är sant wink

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

60 Inlägg
29 november 2007
jo ja läste genom hela tråden, alla kommentarer är ju galet sköna!! de vart ungefär samma reaktioner på audiworld då den kom från början tongue

><((((º>
115 Inlägg
29 november 2007
"we got about half way through a 25 lb bag." = 5,68kg sand

I  don't believe it >_<

Jag kommer inte på nått skoj att skriva här, så jag skiter i det.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
29 november 2007
Nordh skrev:
"we got about half way through a 25 lb bag." = 5,68kg sand

I  don't believe it >_<

*You better!  Or else!!*

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Thomas_945LTT
30 november 2007
Hahahahahahaha!!!! Vilka idioter! Men d måste ju vara ett skämt!? "If this isn't a joke that guy shouldn't reproduce"....bästa kommentaren iaf!! lol

226 Inlägg
30 november 2007
Hahhahahhaha!!

3 Inlägg
30 november 2007
det kan faktiskt inte vara sant så dum kan ingen bli.. men iofs så kanske någon har varit väldigt seriös.. det går ju att lura i folk att dom ska gå till macken och köpa tändvätska till tändstiften :-P  men efter att ha läst det där med att han skulle hämta tjejjen så undrar jag om det ändå inte är ett skämt.. Man kan ju hoppas på det iaf..

12 086 Inlägg
30 november 2007
Jag får inte upp något? sad

Sök