Okej, jag får miljoner PM och det är bara kul. Men frågan i varje Pm är frågor om mer exakta datum mm. Just nu vet jag faktiskt inte exakt. Den här tråden var menad att fråga om intresset för att hjälpa till och det verkar stooort
Det jag vet nu är att den skall vara färdig i maj någonstans, så inspelningen av denna scen skulle väll antagligen ske någon gång i april om vädret är bra.
Eftersom intresset är så stort så har vi tagit tag i detta ordentligt för att göra något bra av alla resurser ni erbjuder oss. Vi ska denna helg sitta och titta på inspirerande filmer spawna idéer och skriva på storyn. Men vi vet faktiskt inte exakt när vi ska spela in mer alla er.
Det beror lite på hur NI hade tänkt, hade ni tänkt er att komma över på en kväll så kör vi järnet då eller komma flera kvällar? För vi anpassar oss efter er om ni har önskemål.
Sen så är det några som vill vara skådisar, hur har ni det med tid? Har ni bara tid att synas mer på den här streetrace akten? Eller har ni lust att komma flera helger och spela in flera scener? De som kommer att köra något uppmärksammat race i filmen behöver vi kunna låna någon dag eller två för att ta lite scener framför greenscreen.
PS: Idéer och diskutioner är varmt välkommna. För det är inte så att vi sitter och trycker på ett färdigt manus här utan vi sitter och nöter idéer fortfarande, så har ni en idé på vadsomhelst, någon som kan hända i filmen eller in på en rörelse i ett klipp så säj till!
Vi hade även tänkt att medans vi byggar på manuset så kommer vi varge gång vi uppdaterat det lägga upp det så att vi kan få feedback från er, så kan de som har lust hjälpa till i hela filmskapandet. VI som jag nämner då och då är vi som för tillfället håller i arbetet, vill ni vara med och vara en av oss så är det bara att säja till.