19 december 2007
Trådstartare
Crall: Ja vi börjar ju planera redan nu och ska spela in i vår, men det som ska ta en helg är bara inspelandet utav streetracingscenerna med alla bilar. Annars så kommer vi spela in andra delar av filmen vid olika tillfällen. Vi ska inte dra ihop en hel film på bara en helg inte.
Micke754: Absolut!
Flipp_89: JA! Älskar mach1! Storyn har jag postat tidigare men kan väll göra det igen.
(kom ihåg att vi vill gärna ha kritik så att vi kan fila på den)
Det handlar om en person i 18års åldern som är med i ett gäng på ca 5 pers som stjäl bilar till en handlare. Det är vad de brukar göra, men de är alla bilintresserade, så de drar på ett streetrace för att titta någon gång. Då blir huvudpersonen väldigt inspirerad och börjar lägga all sin tid på att drömma om racen och känslan. Så under en stöt mot en bil så ser han en fet bil som han senare på egen hand stjäl och börjar mer och mer glida ifrån gruppen in i streetracevärlden. Detta får gruppens verksamhet att vackla och det blir uppror i gruppen. Allt avgörs av att under en stor stöt mot ett garage med flera ferraribilar och porshar så uteblir han för att han valt att gå på streetrace samma kväll. Gänget får ut bilarna men sen går det åt helvette och huvudpersonen hamnar i dilemat i vilken krets han skall välja.
Trozzo: Vore najs!
Volvo67: Vi vet faktiskt inte hur lång den kommer att bli, men jag tror inte riktigt den blir 1,5 h men en halvtimme tror jag det blir iallafall.
Vi vill inte sätta en gräns för att slippa skära ner eller dra ut, den blir så lång att vi får med allt som vi vill ha det.
Jag vet inte hur det blir med den sen, men planen är att vi lägger ut en torrent.
Men vi kommer även att göra DVDer med omslag mm. Men då kanske vi tar betalt för frakt och kostnaden för DVDn typ. Alltså inte mycket alls.
Supratok: Oh absolut! Det skulle vara guld!
Jag letar nu efter en fet modern supra som kan vara huvudpersonens bil i sista racet.
Det ska vara JDM och bana!