Test: hur emo är du

pippaaN
3 december 2007 · 987 Inlägg

Emil, Du är så extremt lite emo så att det saknas mått över det. Ungefär lika lite som gamle Göran. Varför gjorde du ens det här testet kan man undra. Dåligt, Sämre, Du.


Du är -6% Emo!

i like it load
Hee-Maan
3 december 2007 · 3 113 Inlägg

-3% moahaha... alltså har jag nockat någon emo? tongue

Semper Fi
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
3 december 2007 · 1 852 Inlägg

"Andreas, Du är så extremt lite emo så att det saknas mått över det. Ungefär lika lite som gamle Göran. Varför gjorde du ens det här testet kan man undra. Dåligt, Sämre, Du.


Du är 0% Emo!"

man lever bara en gång så lev väl!
sliimjiim kör raggar traktor
3 december 2007 · 203 Inlägg

Audisport_ skrev:
19 % EMO, men vad är EMO?

läs på sidan 5 tror jag det var.. så ser du ett jävligt långt inlägg från mig... där står vad EMO är för ngt...

kan väl också tilläga att jag fick 59%

Burn tire not your soul
WhyDreamADream
9 januari 2008 · 1 Inlägg

94% *Stolt*

Why Live A Life?Thats Filled With Pitty And Harm, Why Dream A Dream? That Tainted With Poison? ;O
Surikaten Japsare
10 januari 2008 · 481 Inlägg

Känner mi nästan äckla, fick ju 3% tongue

Senast redigerat av GrEEn_NeoN (10 januari 2008)

-My Way - Side Ways!-
En gång Japsare... Alltid Japsare!
Honda Civic ej2 "Bee" (1995)
richardoo290 VOLVO for life..
10 januari 2008 · 2 113 Inlägg

ja e så jävla lite EMO att jag inte ens orkar bry mig om testet! cool

Jimmy_N Makaronborrare
10 januari 2008 · 993 Inlägg

richardoo290 skrev:
ja e så jävla lite EMO att jag inte ens orkar bry mig om testet! cool

Erkänn nu att du sitter och rispar dig i handleden lite i smyg med en gillette hyvel tongue

Lozinmust "Unloaded"
10 januari 2008 · 1 557 Inlägg

calibra1992 skrev:

richardoo290 skrev:
ja e så jävla lite EMO att jag inte ens orkar bry mig om testet! cool

Erkänn nu att du sitter och rispar dig i handleden lite i smyg med en gillette hyvel tongue

Haha! "Märkes-emo"; "Nehedu! Jag skär mig EXKLUSIVT med Gillette Mach Femtioelva Hyper Deluxe Bleed-Edition"

;D lol

"When innovation meets passion!"
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW 530i "Static Vikings" (1989)
Malmoe SSS -12
10 januari 2008 · 3 217 Inlägg

Pär, du är
24% Emo


Du är inte alls emo! Inte nånstans och anledningen till varför du fick mer än 0% är förmodligen du gissade på nån av frågorna. Bättre lycka nästa gång!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
EclipseJenny
13 januari 2008 ·

Nä alltså nu ska jag berätta för er vad en EMO är! Haha....en mongo olle e vad det e!! o jag e ingen så jag tänker inte göra detta ******* testet:P

Deathcore Master
14 januari 2008 · 179 Inlägg

aenfors skrev:
Vad fan är emo?? Är det typ fjortis skär sig i armarna svartrockar stil eller?

Definitivt inte. Emo är en musikstil som i princip dött ut. Dom flesta banden la ner under 90talet.
Jag har lyssnat på (true) emo i flera år u och blir så jävla förbannad över hur alla fjortisar tar en musikstil dom aldrig hört och gör ett uttryck av det som inte stämmer.
För övrigt så kan man inte vara emo, eftersom emo är en musikstil. Dom som kallar sig emo idag är klädde i den s.k. scenestilen.
Det har precis som med fjortisismen att gör med uppmärksamhet. Alla fjortisar vill synas, lika så scenekids. Kalla dom attantionwhores.

Att skära sig i armarna o.s.v är taget från folket som på 80-90talet lyssnade på emo och som ofta var deprimerade därför la alla skadade amerikanska ungar nått sammanband med musiken emo och skära i armarna. Dagens scenekids som kallar sig emo är raka motsatsen mot deprimerade och är som sagt istället attentionwhores.
Så att göra det här testen är ju så förnedrande som det kan bli. Det här testet går ju runt på bilddagboken (scenebarnens älsklingssida) just bara för att få uppmärksamhet -__-

Rediga emoband att nämna är; Raein, Saetia, Amanda Woodward, City Of Catepillar, Daïtro, Ampere, La Quiete, Sinaloa och Suis La Lune som är från Umeå och fortfarande är aktiva.

Jag kan lova att fjortisar aldrig har hört talas om dessa REDIGA emoband, utan allt de lyssnar på är post-hardcore, poppunk och rock.

The_Rebel Gréve
14 januari 2008 · 497 Inlägg

fan 29% mer än va ja trodde yikes

Mr-A Maharaja!
14 januari 2008 · 207 Inlägg

17%  roll

Netzki
14 januari 2008 · 165 Inlägg

Lynette, du är
35% Emo


Du är nog alternativ på ett eller annat sätt men emo är nog inte riktigt din stil trotts allt. Eller så önskar du att det var det. Kom ihåg att Pirates of the Caribbean bara var en film.

Senast redigerat av Netzki (14 januari 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang