har köps inget =P nej men de har jag faktiskt gjort själv men just nu har jag fått gjort ett program till de riktiga, de där ser lite ihophafsade ut! blir skuret med plasma nån dag framöver!
haha okej, skulle du få någon över eller råka göra för många så är det bara att höra av sig:D
haha... nej jag tror inte jag vill tävla med nån om att hinna först frdig då jag ställer höga krav på finnish och vill absolut inte hafsa ihop nåt! men i maj vill jag verkligen ha den färdig
tack fritjofkonkas, jag jobbar på Volvo CE i Arvika och jag har tillgång till lite verktyg där, men jag har köpt på mig ganska mycket till garaget också!
Sådär, nu har man fått på lite färg i kupén också blev rätt bra förutom på ett ställe där det blev rinn (utetempen droppa 5 grader på nån timme när vi drog igång men överlag så är jag nöjd!
har även gjort ett nytt kamerafäste då det gamla inte gick att ställa in som jag ville ha det!
jo jag såg det också nu blir till att blåsa över den en gång till nån dag tror jag! vi såg även att vi missat vid A-stolpen också så det ska på mer nån gång framöver!
tjena! jo det var ett bra tag sen nu, tanken är att jag ska va med på dragracingen i maj iaf... sen vet man inte om det blir nån nattlig färd frampå också.... tyvärr är bes. som den står idag uteslutet pga. motorn
har blädrat igenon tråden nu ganska snabbt men tycker att bilen kommer bli hur bra som helst och man får ett jävla sug att göra nått själv:D så fortsätt att jobba på.
Inte mycket till uppdatering då jag har haft jordens baksmälla efter ett mindre sjöslag i lägenheten på påskafton, det började lugnt men gick fort över till att vara FBK´s andra hejaklack, dock ej på plats men väl i tvn. när slutsignalen gick kom på nåt vis brännvinet fram, tidpunkten mellan det tillfället och när undertecknad enligt utsago köpt "en hink öl som försvann på 20 minuter" är som en dimma, vilket gav sig till känna på söndagen!
Nog om det, idag, måndag, har jag slipat lite till och la spackel på ett ställe till, under veckan blir det inte mkt gjort då jag jobbar eftermiddag + helg men kanske det blir våtslip på lördag och lack nästa vecka!
Jag har iaf fått mina bogseröglor utskurna (Tack markus) och ska fräsa av 4mm under veckan! så här ser de ut nu:
Efter en tids jobb har jag nu återigen äntrat garaget
idag blev det våtslip av bagagelucka, huv, framskärmar samt taket på bilen! resultatet är väldigt svårt att återspegla med mobilkamera men jag postar två ändå
haha, ja det strulade till sig lite med tid för lack och sån skit =P men det ser i dagsläget ut som att det blir lack till helgen men nu ska jag ut och slipa lite till... räknade ut att jag lagt ner över hundra timmar på underarbetet nu! hoppas det syns sen